چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

طی سه روز؛

رکوردشکنی «راز جنایت» برای نتفلیکس

فیلم سینمایی راز جنایت

سینماپرس: کمپانی نتفلیکس اعلام کرد فیلم سینمایی «راز جنایت» تنها در سه روز بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «راز جنایت» جدیدترین فیلم آدام سندلر برای کمپانی نتفلیکس رکورد بازدیدکنندگان این سرویس استریم را شکست.
این فیلم سینمایی که جنیفر لارنس در آن ایفای نقش می‌کند، در سه روز ابتدایی پخش خود بیش از ۳۰ میلیون بار توسط مخاطبان دیده شد و به فیلم محبوب خانه‌ها تبدیل شد. سخنگوی کمپانی نتفلیکس این تعداد بازدیدکننده را که توسط صفحه اصلی توئیتر این کمپانی منتشر شد تایید کرد و گفت: این تعداد شامل کسانی که ۷۰ در صد از این فیلم را دیده باشند نیز می‌شود. مخاطبان این فیلم در آمریکای شمالی بیش از ۱۳ میلیون نفر هستند و ۱۷ میلیون دیگر شامل مخاطبان بین المللی می‌شود که کشورهایی همچون آلمان، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا را در بر می‌گیرد.

کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۴ با سندلر برای ساخت چهار فیلم به توافق رسید و در سال ۲۰۱۷ نیز با توافق برای چهار فیلم دیگر این مقدار را به هشت رساند. توافق نتفلیکس و سندلر زمانی انجام شد که فیلم سینمایی سندلر در سنیماها مورد استقبال قرار نگرفته بود و باعث تعجب بعضی‌ها از این قراردادهای متوالی شد، اما حالا مشخص شد که سندلر حداقل در کمپانی نتفلیکس توانایی جذب تعداد زیادی مخاطب را دارد.

از دیگر فیلم‌های اخیر و موفق نتفلیکس در این زمینه فیلم سینمایی «مرز هیپای سه گانه» با بازی بن افلک بود، که توانست در چهار هفته ابتدایی رکورد ۵۲ میلیون بازدید کننده را رقم بزند.

گفتنی است فیلم سینمایی راز جنایت داستان پلیس یک شهر و همسرش را روایت می‌کند که وارد پرونده قتل یک میلیاردر در سفرش به اروپا می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.