جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

در قالب تئاتر کودک؛

«سحر و گامبالو» ماجرای یک دختربچه روزه‌اولی روی صحنه رفت

نمایش «سحر و گامبالو»

سینماپرس: احمد سلیمانی نمایش «سحر و گامبالو» را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از ابتدای ماه رمضان در تالار مرکزی شهر قم به صحنه برده است.

به گزارش سینماپرس، احمد سلیمانی کارگردان و بازیگر تئاتر که از هنرمندان فعال در زمینه تولید و اجرای تئاتر کودک و نوجوان نیز هست، درباره جدیدترین اثر خود در زمینه کارگردانی تئاتر به مهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نمایش «سحر وگامبالو» را که نوشته حسین فدایی حسین است، با اعضای گروه تئاتر «ایده» روی صحنه برده‌ایم.

وی توضیح داد: «سحر و گامبالو» یک نمایش مناسبتی برای گروه سنی کودک و نوجوان است و به موضوع روزه‌اولی‌هامی‌پردازد. قرار است این اثر نمایشی را که در تالار مرکزی شهر قم اجرا می‌شود، تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا کنیم.

سلیمانی درباره داستان «سحر و گامبالو» افزود: این نمایش داستان دختر بچه‌ای روزه‌اولی است.  گامبالو به همراه غذاهای مختلف در خیال این دختربچه حضور پیدا می‌کنند تا نگذارند روزه بگیرد.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره گروه بازیگری نمایش «سحر و گامبالو» گفت: سیدحمید لاجوردی، ماشاءالله کوهستانی، عطا منتظری، مسعود عابدینی، علیرضا وفایی، مهشید عرشیا و الهام محمودی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.