چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

کمپانی کنستانتین به خدمت گرفت؛

نویسنده «جان ویک» سراغ «انگیزه عدالت» رفت

فیلم اقتباسی «انگیزه عدالت»

سینماپرس: دریک کولستاد نویسنده سه گانه محبوب جان ویک، فیلمی با اقتباس از یک بازی ویدئویی خواهد ساخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی کنستانتین فیلم کشور آلمان حق ساخت فیلمی از مجموعه بازی‌های «انگیره عدالت، Just Cause» را دریافت کرده بود و اکنون دریک کولستاد، خالق و نویسنده «جان ویک» را برای نوشتن فیلمنامه به خدمت گرفته است.

یک روز بعد از اعلام ساخت و تاریخ انتشار چهارمین قسمت جان ویک، تهیه‌کنندگان این فیلم ساخت فیلم اقتباسی «انگیزه عدالت» را تایید کردند. رابرت کوزلر از کمپانی کنستانتین و آدریان از یونیورس فیلم، به همراه کولستاد که سه گانه موفق جان ویک را نوشته است؛ تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

«انگیزه عدالت» برای تهیه کنندگان آن در اولویت اول است و گفته می‌شود ساخت آن از سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از یک بازی ویدئویی محسوب می شود، بر اساس بازی جهان باز اکشنی به همین نام و محصول کمپانی آپالانچ است. خود بازی نامش را از روی عملیاتی که در سال ۱۹۸۹ انجام شد، برداشت کرده است. ریکو رودریگز بازیگر این فیلم داستان مقابله و توقف یک مزدور مرگبار را تجربه خواهد کرد.

کاراگاه پیکاچو، محصول کمپانی برادران وارنر تا کنون آخرین اقتباس بازی ویدئویی در دنیای سینما محسوب می‌شود که در طول دو هفته اکران حدود ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.

کوزلار در مجموعه فیلم سینمایی «رزیدنت اویل» اقتباس از بازی ویدئویی همنام نیز به عنوان تهیه کننده حضور داشته است. این مجموعه سینمایی بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.