یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

کارگردان «ماداگاسکار»؛

کریس راک با «ارّه» به سینما می‌آید

کریس راک

سینماپرس: کریس راک کارگردان انیمیشن سینمایی ماداگاسکار نسخه‌ای فرعی از فیلم سینمایی «ارّه» را خواهد ساخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از امپایر، کریس راک و کمپانی لاینزگیت در ساخت نسخه‌ای فرعی از فیلم سینمایی «ارّه» با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

داستان این مجموعه سینمایی پیرامون یک شخصیت تخیلی به نام جان کرامر  ملقب به «قاتل ارّه ای» است که قربانی‌هایی را در شرایط سختی قرار می‌دهد تا شانس خود را برای زنده ماندن امتحان کنند.

توبین بل در هشت قسمت گذشته این فیلم سینمایی نقش این شخصیت را بازی کرده است. همچنین مارک برگ و اورن کولس که تهیه کنندگی تمام قسمت‌های این فیلم را انجام داده اند، در پست خود باقی خواهند ماند.

مجموعه فیلم‌های ارّه معمولا کمتر از بیست میلیون دلار هزینه دارند و پروژه‌های کم بودجه‌ای محسوب می‌شود، اما از موفق‌ترین فیلم‌های کمپانی لاینزگیت است که تا کنون بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است. جو دریک رئیس کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم جدید ارّه در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۹۹) اکران می‌شود.

کریس راک در رابطه با این همکاری می‌گوید:من از انتشار اولین قسمت این فیلم در سال ۲۰۰۴ از طرفداران همیشگی آن بودم و حالا بسیار هیجان زده هستم که این فرصت را دارم که جزئی از این پروژه باشم.

فیلمنامه این فیلم سینمایی بر اساس ایده‌های راک و توسط پیت گلدفینگر و جاش استولبرگ نوشته شده است و نیل هفنر، جیمز وان و لی ونل نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود. کریس راک موفق به دریافت چهار جایزه امی و همچنین سه جایزه گرمی شده است و پروژه‌های جدید او نیز شامل «مقدس»، «اسم من دالیمایت است» و چهارمین فصل سریال «فارگو» می‌شود.

اولین قسمت فیلم سینمایی «ارّه» که اولین فعالیت سینمایی جیمز وان محسوب می‌شد، تنها ۱.۲ میلیون دلار هزینه داشت، اما بیش از صد میلیون دلار فروش داشت، آخرین فیلم این مجموعه سینمایی نیز با نام «اره مویی» که محصول ۲۰۱۷ است نیز در حدود ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.