سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

اندر وصف ادعای یک بازیگر

زیرآب زدن برای کسب منافع بیشتر!

اندر احوال جشنواره جهانی فجر

سینماپرس: رضا کیانیان، گفت: آنهایی که می‌خواهند برای مطرح کردن خودشان زیرآب این جشنواره را بزنند به نظر من مشکل ملی دارند.

به گزارش سینماپرس، رضا کیانیان، یکی از ذی نفعان جشنواره جهانی فجر گفت: اتفاقا اگر منتقدی باشد که به خاطر رشد این جشنواره نظراتی بدهد ما واقعا استقبال می‌کنیم، ولی آنهایی که می‌خواهند برای مطرح کردن خودشان زیرآب این جشنواره را بزنند به نظر من مشکل ملی دارند.

پاسخ یک منتقد: از روز اولی که عده ای می خواستند جشنواره معظم فیلم فجر را دو پاره کنند تا به کسب و کار خویش رونق دهند، تمام منتقدان و کارشناسان دلسوز مخالفت کردند، زیرا می دانستند این کار برای خودنمایی و کسب منفعت بیشتر برای عده ای از خواص است، چرا کسی به نقد کارشناسانه آنان گوش نکرد؟ چرا بر طبل لجبازی کوبیدند!؟

جناب کیانیان، اکثر منتقدان دلسوز، سال ها پیش از آنکه تصویری از شما منتشر بشود، دست به قلم بودند و مطرح، بنابراین دلیلی برای مطرح کردن خود نداشته و ندارند، اما شما و دوستانتان در جشنواره جهانی فجر، مجبور هستید زیرآب این و آن را بزنید تا به کسب منافع خود در این جشنواره بی هویت ادامه دهید. ما برای انتقاد از این جشنواره چیزی عایدمان نمی شود، شما برای حمایت از آن چه چیزی عایدتان می شود که این گونه گریبان چاک می دهید!؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.