یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

اکبر تحویلیان:

پخش فاز رمضانی «از یادها رفته» در ۲۵ قسمت

تصاویر جدید از سریال «از یادها رفته»

سینماپرس: اکبر تحویلیان درباره پخش سریال «از یادها رفته» در ماه رمضان بیان کرد که در فاز اول این سریال در ۲۵ قسمت پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، اکبر تحویلیان به مهر درباره سریال «از یادها رفته» و مراحل تولیدی این سریال برای پخش در رمضان سال جاری عنوان کرد: تدوین ۲۰ قسمت از این سریال تمام شده و بخشی از آهنگسازی آن باقی مانده است.

وی درباره فضای این سریال برای پخش در ماه رمضان توضیح داد: این سریال قصه جذابی دارد و مخاطب می تواند با آن همراه شود. ما چیزی به نام سریال مناسبتی نداریم یعنی نباید لزوماً فکر کرد که سریالی که در ماه رمضان پخش می شود حتماً باید درباره روزه باشد.

تحویلیان در پایان درباره تعداد قسمت های سریال نیز که قرار بود در ۵۰ قسمت ساخته شود، گفت: فاز اول این سریال در ۲۵ قسمت آماده می شود.

سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان اثری تاریخی متعلق به دهه ۲۰ محسوب می‌شود که حامد افضلی و رؤیا خسرونجد نویسندگی آن را بر عهده داشته‌اند و عباس نعمتی به عنوان سرپرست نویسندگان، این دو را در نگارش متن همراهی کرده است.

در این مجموعه که از شبکه یک پخش خواهد شد بازیگرانی چون حسین پاکدل، رضا یزدانی، میترا حجار، حسین یاری، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مائده طهماسبی، بیتا فرهی، علیرام نورایی، مرتضی علی آبادی و… به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.