چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

از سوی مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح

محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد

«محمد حبیبی» مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: «محمد حبیبی» مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمدیاشار نادری مدیر این بنیاد طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان مدیر جدید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به حبیبی آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی شما را به عنوان مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب می‌نمایم. امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.»

در ادامه این حکم می‌خوانیم: «از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ وهنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهانم.»

گفتنی است محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت‌های قبلی او می‌توان به معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد. حبیبی مدتی هم سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح بوده است.

پیش از این مسعود نجابتی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بود که سال گذشته پنجمین جشنواره هنرمقاومت را برگزار کرد و مورد استقبال عموم علاقمندان و هنرمندان مرتبط با هنرهای تجسمی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.