چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

در بوستان ولایت

سریال «پس از آزادی» کلید خورد

سریال «پس از آزادی»

سینماپرس: تصویربرداری سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در تهران و بوستان ولایت آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، «سعید سعدی» تهیه کننده سریال «پس از آزادی» در گفت‌وگو با فارس، درباره شروع تولید این سریال گفت: مدتی است که این سریال را به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در بوستان ولایت کلید زدیم.

وی ادامه داد: خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده صیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌رامین سیار دشتی،   و ... از بازیگران اصلی این سریال هستند که تا به حال مقابل دوربین رفته‌اند.  

سعدی همچنین افزود: از مدتی پیش در بوستان ولایت دکورسازی کردیم و بخشی از تصویربرداری این سریال در این منطقه انجام خواهد شد. همچنین قصه این سریال در زمان حال اتفاق می‌افتد.  

در یک خطی این داستان آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش و عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان آذربایجان کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.