چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

دنیای موسیقی

علیرضاقربانی با کنسرت «با من بخوان» به تالار وحدت می آید

کنسرت با من بخوان

سینماپرس: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روزهای میانی اردیبهشت ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را با عنوان «با من بخوان» به کارگردانی رضا موسوی برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، علیرضا قربانی از خوانندگان مطرح و شناخته شده کشورمان بعد از مدت‌ها تازه‌ترین کنسرت خود را روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌کند. این کنسرت متفاوت که تا لحظه انتشار این خبر جزئیات چندانی از آن منتشر شده با عنوان «با من بخوان» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

«با من بخوان» طبق آنچه در ماه‌های گذشته از آثار علیرضا قربانی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده عنوان جدیدترین پروژه علیرضا قربانی است که چندی پیش قطعه «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری در قالب آن منتشر شد. این اثر در حقیقت تنظیم جدیدی از قطعه «جام صبوحی» است که پیش از این در آلبوم «فروغ» به آهنگسازی سامان صمیمی به گوش مخاطبان رسیده بود. این اثر گفتمان تازه ای از علیرضا قربانی در فضای موسیقی الکترونیک بود که با استقبال مخاطبان نیز روبه رو شد.

در توضیحات پروژه با من بخوان» علیرضا قربانی که چندی پیش گفتگویی به همین بهانه از او در رسانه‌ها منتشر شده بود، آمده است: «پروژه جدید علیرضا قربانی «با من بخوان» نام دارد که همه قطعات آن تنظیم الکترونیک دارند و در حقیقت تلفیقی از ساز و آواز ایرانی با این ژانر موسیقی است. این خواننده سرشناس موسیقی ایرانی در حالی سراغ چنین آثاری رفته است که پیش از این هم او در آلبوم‌های «حریق خزان»، «دخت پری‌وار» و «فروغ» و قطعه «چهارراه استانبول» سراغ این ترکیب رفته بود و برایش بازخوردهای خوبی هم داشت.»

علیرضا قربانی نیز پیش از این درباره پروژه جدید خود که بازخوردهای متفاوتی هم روبه رو شد، توضیح داده بود: «صادقانه‌ترین دلیل علاقه شخصی خودم بود. من از دوران نوجوانی علاقه زیادی به موسیقی الکترونیک و فضای امبینت داشتم. همچنین همیشه برای انجام کارهای تجربی که از فرم‌های رایج موسیقی فراتر برود و به نقاطی که کمتر دست انداخته شده است دست بیندازم، اشتیاق داشتم. این مورد به خصوص در زمینه‌های آوازی برایم اهمیت داشت. همیشه دوست داشتم آواز ایرانی فراتر از آن چیزی که به عنوان ساز و آواز مرسوم است با شکل‌های متفاوتی که هرکدام مزایای خاص خودش را دارد تجربه شود. این پروژه پاپ نیست چون موسیقی پاپ مؤلفه‌های خاص خودش را دارد. اتفاقاً موسیقی پاپ اگر با استانداردهای مناسب تولید شود بسیار هم خوب است و می‌تواند مرزهای زیادی را طی و افراد زیادی را هم جذب کند. هر ژانر موسیقی وقتی کیفیت و استاندارد قابل قبول داشته باشد از سوی همه پذیرفتنی است و حداقل من علاقه‌مند هستم در آن ژانر فعالیت کنم. […] من در تولید پروژه «با من بخوان» یک گفتمان بین‌المللی را دیدم که مخاطبانی از ملل مختلف با آن ارتباط برقرار کنند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.