پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

اوج گیری شبکه نمایش خانگی با افزایش تولید سریال

سایت سبزپندار

سینماپرس: تعداد سریال های شبکه نمایش خانگی روز به روز افزایش می یابد و بر تعداد طرفداران این سریال ها نیز افزوده می شود.

به گزارش سینماپرس؛ با اینکه در سال اخیر معرفی شبکه نمایش خانگی بعنوان یک رقیب قوی برای صدا و سیما ، این رسانه را بر آن داشته است تا بر کیفیت محصولات خود بیفزاید، با این حال همچنان سریال سازی در شبکه نمایش خانگی با قدرت بیشتر و افزایش رغبت سرمایه گذار های خصوصی در حال پیگیری است.

این افزایش رقبت سرمایه گذاران خصوصی به ساخت سریال های شبکه نمایش خانگی ، باعث رشد سریال سازی در کشور ، افزایش کیفیت محصولات و بالا رفتن سطح انتظار مخاطبین شده است.

مهران مدیری یکی از بنیان گذاران سریال سازی در شبکه نمایش خانگی است و با مجموعه قهوه تلخ جانی به سریال سازی در شبکه نمایش خانگی بخشید. مدتی به دلیل ساخت مجموعه دورهمی و همچنین فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر ، از سریال سازی فاصله گرفته بود.

اما این دوری با انتشار خبر احتمال ساخت سریال شب های برره ۲ برای شبکه نمایش خانگی توسط مهران مدیری در ابهام قرار گرفت.

مدتی بعد ، اخبار تکمیلی منتشر شد که از ساخت سریال هیولا توسط مهران مدیری و با همکاری پیمان قاسمخانی حکایت داشت.

گفته می شود این سریال در ژانر اجتماعی ، کمدی آماده می شود.

این سریال داستان زندگی مردی است که در آرامش همراه با همسرش زندگی می کنند. اما با ظاهر شدن مردی در داستان زندگی این دو شخص، زندگی آنها تا حدودی تغییر پیدا میکند و با چالش ها و مشکلاتی مواجه می شوند و تصمیمات عجیبی در این رابطه می گیرند.

گفته می شود مهران مدیری در این سریال نقش اصلی را به فرهاد اصلانی سپرده است و خود نیز به عنوان یک شیاد در هیولا ایفای نقش می کند.

این سریال در پانزده قسمت تدارک دیده شده است و گفته می شود فیلمبرداری این مجموعه از ۱۷ آذرماه ۱۳۹۷ شروع شده است و دانلود سریال هیولا بزودی از طریق شبکه نمایش خانگی مقدور خواهد بود.

سریال ممنوعه

اما یکی دیگر از سریال های پربیننده شبکه نمایش خانگی سریال ممنوعه می باشد که به تازگی فصل اولش به پایان رسیده و با شروع فصل دوم توانسته مخاطبین بیشتری را جذب کند

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و با حضور بازیگران بزرگی همچون میلاد کی مرام ، نیکی کریمی ، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی ، الهه حصاری ، پژمان بازغی ، هادی حجازی فر ، لیلا زارع ، آناهیتا درگاهی ، نیلوفر رجایی‌فر و نیما شعبان نژاد تولید و پخش شده است.

در واقع یکی از عواملی که باعث شد فروش این سریال روز به روز بیشتر شود نام های بزرگی است که در آن ایفای نقش میکنند

این سریال که فیلمنامه آن در ژانر اجتماعی نوشته شده است، به آسیب های جوانان که مهم ترین آنها اعتیاد به مواد مخدر پرداخته است

نکته قابل توجه این است که این توقف که بدلیل وجود چند سکانس جنجالی در ممنوعه رخ داده بود نه تنها باعث آسیب نشد ، بلکه به نوعی تبلیغاتی برای این سریال شد.

بطوریکه پس از شروع پخش مجدد دانلود سریال ممنوعه به شدت افزایش یافت و مخاطبین آن افزایش چشمگیری داشتند.

شما همچنین میتوانید با مراجعه به سایت سبزپندار به آدرس www.sabzpendar.com  از جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی مطلع شده و آن ها را بصورت قانونی تهیه و دانلود کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.