دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

حضور «کژال» در جشنواره شب‌های سیاه تالین

کژال

‎سینماپرس: فیلم سینمایی «کژال» ساخته نیما یار به بخش رقابتی فیلم های اول و دوم جشنواره شب‌های سیاه تالین راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم Taliin Black Nights Film Festival مهمترین جشنواره اروپای شمالی است و این جشنواره در کنار جشنواره هایی مانند برلین، ونیز، کن، سن سباستین و کارلووی واری جزء ۱۵ جشنواره فیلم برتر جهان محسوب می شود.

‎ «کژال» که قصه‌‌ای واقعی از دختری دانشجو است که در مرز کردستانِ ایران و عراق ناچار به کولبری می‌شود، در شرایطی سخت میان کولبرها و مناطق ناامن مرزی کردستان ایران و عراق تهیه شده است.

‎فیلم‌نامه «کژال» با بازی سمیرا زکائی و مریم بوبانی، توسط آرمین ایثاریان و طرحی از نیما یار به نگارش در آمده است و پخش بین المللی این فیلم برعهده  ArtHouse Cinematheque به مدیریت مرجان علیزاده در کانادا  است.

‎دیگر عوامل فیلم «کژال» عبارتند از: مدیران فیلمبرداری: امیر علی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دور اندیشان، آهنگساز: امید رئیس دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.