سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» تعطیل نخواهد شد

مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره»

سینماپرس: میرمحمدحسین رضوی طراح و مشاور پروژه مسابقه «پنج ستاره» در یادداشتی از ادامه تولید این برنامه نوشت.

به گزارش سینماپرس، میرمحمدحسین رضوی طراح و مشاور پروژه مسابقه «پنج ستاره» در یادداشتی از ادامه تولید این برنامه که با اجرای حمید گودرزی از شبکه پنج سیما پخش می شود، نوشت و اینکه بنا نیست برنامه تعطیل شود.

متن این یادداشت را در زیر می خوانید:

«بسم الله

تجربه «پنج ستاره» در حال یک سال و چند ماهه شدن است. تیر ماه سال ۹۶ بود که طرحی با ساختار فعلی به عنوان مسابقه «نابغه ها» در شبکه پنج به تصویب رسید و بعدها نام «پنج ستاره» به خود گرفت.

از بهمن ماه سال گذشته که «پنج ستاره» به آنتن رسید تا امروز که حدود ۲۵ قسمت از مسابقه روانه آنتن شده و حدود ۳۰ قسمت آن نیز تولید شده است، هر روز با «مشکلات دگر ساخته» ای مواجه بودیم که به جای تمرکز بر تولید باید فکر و ذهن مان درگیر حل آنها می شد.

طبیعتا هرکس که کمترین تجربه ای در فعالیت رسانه ای داشته باشد، می تواند درک کند که این جریانات و مشکلات از کجا نشات می گیرد و به کجا ختم می شود اما ما بنا به دستور مافوق‌ سکوت پیشه کردیم و با حل مشکل قبلی، انتظار مشکل بعدی را می کشیم!

در پاسخ به آخرین شایعه که روز گذشته (دوشنبه ۲۶ شهریور) منتشر شد و خبر از تعطیلی مسابقه می داد باید گفت خیر! «پنج ستاره» نه تنها تعطیل نخواهد شد بلکه با قدرت کار خود در فصل دوم را پیش می برد و برای فصل سوم نیز طراحی جدیدتری در ذهن‌ دارد. «پنج ستاره» مانند هر کار دیگر، ایراداتی دارد که باید برای برطرف کردن آن تلاش کرد و کسی منکر آن نیست ولی حاشیه سازی، سنگ اندازی، شایعه و تخریب چیز دیگری است.

درنهایت باید بگویم اگر اخلاق را نمی شناسیم، حداقل در رقابت، اصول رقابت سالم را بدانیم و رعایت کنیم.

سکوت، همیشه سکوت باقی نمی ماند و روزی به کلام تبدیل می شود.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.