چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸

قسمت دوم انیمیشن «در جستجوی نمو» ساخته می‌شود

در جستجوی نمو

سینما پرس-گروه سینما/ مسئولان «پیکسار» برای ساخت قسمت دوم انیمیشن سینمایی «در جستجوی نمو» با اندرو استانتون قرارداد امضا کرده‌اند.

به گزارش سینما پرس، اندرو استانتون؛ کارگردان فیلم سینمایی «جان کارتر» (John Carter) و انیمیشن سینمایی «وال-ای» (WALL-E) که به همراه لی آنکریچ در سال 2003 میلادی قسمت نخست «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) را ساخته بود، در جدیدترین پروژه سینمایی خود ساخت دومین قسمت این انیمیشن سینمایی را برعهده گرفته است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، ویکتورایا استروس فیلمنامه قسمت دوم «در جستجوی نمو» را می نویسد و لیندسی کالینز نیز تهیه کننده این انیمیشن سینمایی است. 

مسئولان «پیکسار» که یکی از بزرگ ترین شرکت های فیلمسازی وایسته به «والت دیزنی» محسوب می شود، قسمت دوم انیمیشن سینمایی «در جستجوی نمو» را در سال 2016 میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان می برد.قسمت اول «در جستجوی نمو» در سال 2003 میلادی توانسته بود فروشی برابر با 867 میلیون دلار را در سراسر دنیا برای خود رقم بزند.

مسئولان «پیکسار» که در این چند سال اخیر در ساخت انیمیشن های رایانه ای به یکی از قدرتمندترین کمپانی های فیلمسازی تبدیل شده اند، علاوه بر خبر ساخت قسمت دوم «در جستجوی نمو»، اعلام کرده اند که قسمت دوم انیمیشن سینمایی «شرکت هیولاها» (Monsters Inc.) را نیز در تاریخ 21 ژوئن سال 2013 و با نام «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) اکران می کنند.

انیمیشن های سینمایی برجسته و پرفروشی مانند «بالا» (Up)، «ماشین‌ها» (Cars) و «داستان اسباب بازی» (Toy Story) دیگر آثاری هستند که شرکت «پیکسار» پیش از این مسئولیت ساخت و اکران آن ها را برعهده داشته است.

 اندرو استانتون پیش از این به ترتیب در سال های 2004 و 2009 میلادی برای ساخت انیمیشن های سینمایی «در جستجوی نمو» و «وال-ای» موفق به دریافت 2 جایزه اسکار بهترین انیمیشن شده است.

انتهای پیام/ ع م

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.