چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

اختصاصی سینما پرس؛

عطشانی: «آقای الف» عید فطر در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود / حضور دو بازیگر مطرح زن و مرد در «آقای الف»

علی عطشانی

سینماپرس- گروه سینما: «آقای الف» عید فطر در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

علی عطشانی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: «آقای الف» با توجه به اینکه اولین فیلم سه بعدی در سینمای کشور است، تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین ها را برای به تصویر کشیدن آن فراهم کنیم. هرچند قرار بود کار از بیستم اردیبهشت ماه جلوی دوربین برود، اما به دلیل تست دوربین های مختلف برای ارائه کاری متفاوت، زمان آغاز فیلمبرداری به عقب افتاده است.

وی تصریح کرد: علی اسد زاده مدیر عامل شرکت تصویر گستر پاسارگاد بخش اعظم سرمایه گذاری کار را برعهده داشته و با ایجاد فضای مناسب برای تولید فیلم سه بعدی، در تلاش هستیم تا «آقای الف» را در چند ورسیون به مخاطبان عرضه کنیم. این فیلم به دو صورت سه بعدی و دی وی دی به علاقه مندان ارائه می شود. نسخه سه بعدی برای مخاطبانی است که سیستم های نمایش سه بعدی را در خانه های خود داشته و به همراه یک نسخه از فیلم یک عینک نیز ارائه می شود.

عطشانی ادامه داد: در نسخه دی وی دی نیز حق انتخاب برای مخاطب در نظر گرفته شده است، به این صورت که مصرف کننده می تواند نوع نمایش فیلم به صورت 2 بعدی یا 3 بعدی را انتخاب کند.

وی ابراز داشت: سعید شرفی کیا تهیه کننده این فیلم سینمایی است. همچنین امیرعلی محسنی نویسنده، دستیار اول کارگردان حامد امرائی، طراح چهره پرداز: امیر ترابی، محمد فضیله به عنوان مدیر تصویربرداری با این پروژه همکاری دارند.

عطشانی در پایان گفت: تصویربرداری «آقای الف» از 10 روز دیگر در تهران آغاز شده و تمام فیلم به صورت سه بعدی فیلمبرداری می شود. حضور دو بازیگر زن و مرد مطرح و محبوب کشور نیز در این فیلم قطعی شده که به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد. همچنین یکی از خوانندگان مطرح کشور نیز در این پروژه با ما همکاری می کنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.