جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

دهم بهمن ماه

سفیر جدید مهرآفرین معرفی می شود

موسسه نیکوکاری مهر آفرین

در سالن همایش میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران ( تهران ) سفیر جدید مهرآفرین معرفی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از امور رسانه ای موسسه نیکوکاری مهر آفرین ‏‏،موسسه نیکوکاری مهرآفرین در آغاز سال ششم از فعالیت هایش ؛ قرارست یک بار دیگر ، نماد نیکوکاری و حرکت برای همنوعان نیازمند را در مراسمی و آئینی ویژه معرفی کند.

برنامه ویژه مهرآفرین ، معرفی سفیر جدید و گروه سفیریاران جدید مهرآفرین برای فعالیت های فرهنگی و نیکوکاری طی سال های 1391 و 1392 روز دوشنبه دهم بهمن ماه 1390 در سالن همایش میلاد برگزار خواهد شد؛ در این مراسم رضا یزدانی و ارکسترسازهای بادی تهران نیز برای نیکوکاران اجراهایی را خواهند داشت.

گفتنی است پیش از این فاطمه معتمدآریا (که هم اینک برای شرکت در جشنواره ای به فرانسه سفر کرده است) به مدت چهار سال  و به عنوان نخستین سفیر مهرآفرین معرفی شده بود و در خرداد ماه 1389 نیز هادی ساعی ، رضا صادقی و مریلا زارعی به عنوان سفیریاران مهرآفرین معرفی شده بودند.

موسسه نیکوکاری مهرآفرین از سال 1384 فعالیت هایش را پیرامون حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست آغاز کرد و در سال های فعالیت خود، ضمن پشتیبانی از تحصیل کودکان تحت پوشش ، بیشترین نیرویش را صرف بازسازی معنوی و فرهنگی مددجویان و برداشتن فاصله های موجود ذهنی کرده است.




انتهای پیام/ ح گ/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.