دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

زنجان‌پور: نقشم در «دست تنها» متفاوت است/ همکاری با کیمیایی را دوست دارم

زنجانپور

سینماپرس- گروه سینما: اکبر زنجان‌پور با اشاره به نقش متفاوت خود در فیلم «دست تنها»، گفت: همکاری با مسعود کیمیایی را دوست دارم و آن را یک افتخار در کارنامه بازیگری‌ام می‌دانم.

اکبر زنجان‌پور بازیگر سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از سال ها غیبت، با فیلم دست تنهای مسعود کیمیایی دوباره به سینما خواهم آمد. کیمیایی کارگردان بزرگی است و کار کردن با او یک افتخار است.

وی تصریح کرد: نقشی که در فیلم دست تنها دارم، نقش بسیار خوب و متفاوتی است و از این که پیشنهاد حضور در این فیلم را داشتم بسیار خوشحالم.

زنجان‌پور ادامه داد: طی سال‌های گذشته بیشتر به این دلیل که نقش‌هایی را که به من پیشنهاد می شد، دوست نداشتم، در سینما حضور پیدا نکردم، اما زمانی که نقشی خوب، توسط یک کارگردان خوب در یک فیلم خوب به من پیشنهاد شد، آن را پذیرفتم.

مسعود کیمیایی در حال نگارش جدیدترین اثر سینمایی خود با نام دست تنها است که نگارش آن تا دو هفته دیگر به پایان خواهد رسید.

این فیلم داستان مردی است که پس از سال ها زندان، برای نجات دخترش چند روز مرخصی می گیرد و به شهر می آید. فیلمنامه این فیلم سال ها پیش توسط اکبر ثقفی نوشته شده و کیمیایی در حال بازنویسی این فیلم است.

پیش از این حضور سعید راد در «دست تنها» یا «روز سگی» قطعی شده بود.


انتهای پیام/ر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.