یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

در برنامه «عبور از تاریخ» رادیو جوان؛

از «خسرو معتضد» قدردانی شد

خسرو معتضد در دومین برنامه «سینماتک تهران»

سینماپرس: رادیو جوان از خسرو معتضد به سبب یک دهه‌ حضور پربار در برنامه «عبور از تاریخ» قدردانی کرد. پخش سریال رادیویی نخل سرافراز در رادیو نمایش، پویش «صحن قدس» روی موج سلامت و اجرای نمایش‌های خاطره انگیز اوستا و عبدلی از دیگر اخبار امروز رادیو است.

به گزارش سینماپرس، خسرو معتضد، ‌پژوهشگر تاریخ، روزنامه‌نگار و کارشناس برنامه های تاریخی است و بیش از یک دهه در برنامه «عبور از تاریخ» شبکه رادیویی جوان حضور دارد.

از این رو، از خسرو معتضد به سبب یک دهه‌ حضور پربار، در برنامه «عبور از تاریخ» رادیو جوان، قدردانی شد.

خسرو معتضد در این برنامه رادیویی به روایت تاریخ ایران از کتاب های تاریخی اعم از داخلی و خارجی از ابتدا تا تاریخ معاصر ایران، می‌پردازد. همچنین حکایت‌های تلخ‌وشیرین و در عین‌حال عبرت‌آموز از این دوران، بیان می‌کند.

برنامه رادیویی عبور از تاریخ با اجرای استاد خسرو معتضد هر روز ساعت ۱۳:۴۵ از شبکه رادیویی جوان روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز، پخش می‌شود.

ویژه برنامه «صبامک» در شب میلاد امام رضا (ع)

برنامه «صبامک» در شب میلاد امام رضا (ع) به صورت ویژه همراه مخاطبان می‌شود. این شبکه رادیویی همزمان با فرا رسیدن میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه «صبامک» را در فضای شاد راهی آنتن می‌کند.

این برنامه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) با پخش نمایش های طنز، پیامک خوانی، اجرای لطیفه، شعر و آواز و پخش ترانه‌های شاد همراه مخاطبان این شب را جشن می‌گیرد. از بخش های جالب و شنیدنی این برنامه اجرای نمایش‌های خاطره انگیز اوستا و عبدلی توسط پیشکوتان رادیو است.

این برنامه یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در شب میلاد ساعت۲۲ به تهیه‌کنندگی محمد اوزی هنرمندی جواد انصافی و امیر پارسی تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

پویش «صحن قدس» روی موج سلامت

ویژه برنامه «در این بارگاه» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با دهه کرامت به طور زنده از حرم امام رضا علیه السلام پخش می شود.

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه «در این بارگاه» از روز چهارشنبه ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به تهیه کنندگی سهیلا باقری و اجرای لیلا رحیمیانی ثابت از مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می شود.

از جمله بخش‌ها و برنامک‌هایی که برای این برنامه در نظر گرفته شده می توان به بخش پنجره فولاد، رواق فیروزه ای، زائرسرا، چایخونه حضرتی، صحن آزادی و بین الحرمین اشاره کرد.

در بخش پنجره فولاد به روایت شفایافتگان، در بخش زائرسرا به زائرانی که به نوعی تجربه ویژه ای در زیارت داشته اند و همچنین زائران بین المللی پرداخته می‌شود

این برنامه با پویش صحن قدس حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام خواهد کرد. در این پویش شنوندگان رادیو سلامت می توانند عکس های خود را از صحن قدس ارسال کنند و این عکس ها از رادیو نما رادیو سلامت همزمان با پخش برنامه، پخش خواهد شد.

«در این بارگاه» را می توانید بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز بشنوید.

رشادت بانوان ایرانی در نمایش رادیویی «نخل سرافراز»

از امشب ۲۹ اردیبهشت ماه، پخش سریال رادیویی نخل سرافراز در رادیو نمایش آغاز می شود. این سریال روایتی متفاوت از رشادت های زنان میهن اسلامی در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر است.

نخل سرافراز به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، نویسندگی یدالله کریمی، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی میرطاهر مظلومی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی شهین نجف‌زاده، بهادر ابراهیمی، محمد پورحسن، نازنین مهیمنی، حمید یزدانی‌ابیانه، کرامت رودساز، محمد مجدزاده، شهریار حمزیان، محمدسعید سلطانی، فرشید صمدی‌پور، محمد رضاعلی از امشب ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۵:۳۰ و ۱۱:۳۰ دقیقه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.