کل اخبار:41
-
۱۳۹۸-۰۵-۰۹ ۱۶:۲۱
علی اصغر پورمحمدی:
سیاست دولت سبب گرایش صدا و سیما به آگهیها شده است
سینماپرس: رهبر معظم انقلاب همواره در دیدار با عوامل صداو سیما فرمودهاند که از رسانهملی مطالبات و توقعات بسیار دارند.
-
۱۳۹۸-۰۲-۲۹ ۱۲:۲۹
آیا برای مسئولان صدا و سیما فقط پول تبلیغات مهم است؟
«رسانه ملی» می تواند نقش رکن چهارم دموکراسی را هم ایفا کند!
سینماپرس: این روزها مخاطبان رادیو و تلویزیون هر کانالی را که بزنند با تبلیغات یک برند تولید محصولات نوشیدنی مواجه می شوند و این سوال برایشان مطرح است که هزینه این تبلیغات چقدر است؟
-
۱۳۹۸-۰۲-۲۸ ۲۰:۳۱
حسام الدین آشنا در نامه ای به محسنی اژه ای؛
هشدار در خصوص ترویج فرهنگ مصرف گرایی با تبلیغ انبوه کالاهای تبلیغاتی
سینماپرس: نماینده دولت در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه ای به رئیس این شورا گفت: شبکه های مختلف سیما به صورت مکرر در حال تبلیغ برندهای تجاری مشخصی هستند که از نظر محتوایی این حجم انبوه تبلیغات کالاها می تواند به ترویج فرهنگ مصرف گرایی منجر شود.
-
۱۳۹۸-۰۲-۲۸ ۱۷:۴۵
فقدان دستگاه نظارتی بر تبلیغات تلویزیونی؛
کودکان و نوجوانان قربانی تبلیغات نامربوط تلویزیون
سینماپرس: اسپانسرهای تلویزیونی این روزها جدیتر به محصولات بهداشتی، آرایشی و غذایی ورود کردهاند؛ تبلیغ محصولاتی که آسیبزا و خطرناک است و امکان دارد روی جریان فرهنگ عمومی کشور، اثر بگذارد.
-
۱۳۹۷-۱۲-۰۷ ۱۳:۴۵
کارشناس ارشد حوزه فرهنگ و رسانه:
برخی آگهیهای تلویزیونی موجب تشدید فاصله طبقاتی در جامعه میشود
سینماپرس: «سعید الهی» کارشناس ارشد حوزه فرهنگ و رسانه با اشاره به نقش مخرب برخی تبلیغات تجاری بر روح و جسم مخاطبان عام به ویژه بینندگان و شنوندگان برنامههای صدا و سیما گفت: انتظار می رود متولیان امر با توجه به جایگاه حاکمیتی سازمان صدا و سیما در تحکیم ارزشها و تقویت روحیه همدلی در بین مردم، در چگونگی درآمدزایی خود و انعکاس برخی آگهیها دقت لازم را بکار گیرند.
-
۱۳۹۷-۱۰-۲۳ ۲۰:۵۸
آسیبشناسی پخش بیرویه تبلیغات تلویزیونی در یک گزارش
ایسنا: به اعتقاد برخی از کارشناسان افزایش حجم تبلیغات و برنامههای اسپانسر محور در تلویزیون بر فرهنگ عمومی تاثیر داشته و میتواند اثر مخربی را در جامعه ایجاد کند؛ این در حالی است که برخی هم معتقدند تبلیغات باعث درآمدزایی میشود و کیفیت تولیدات تلویزیونی را افزایش میدهد.
-
۱۳۹۷-۱۰-۱۵ ۱۲:۳۷
تبلیغات تلویزیونی اپراتورها چقدر آب میخورد؟
سینماپرس: به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به یک کاربر توئیتر، اپراتورهای تلفن همراه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه تبلیغات تلویزیونی پرداخت کرده اند.
-
۱۳۹۷-۰۷-۲۷ ۱۱:۲۶
منوچهر اکبرلو:
تلاش تلویزیون فقط تأمین بودجه انبوه کارکنان است و پر کردن آنتن! / برنامهها براساس یک ایده خام یا کپیبرداری ساده از یک برنامه ماهوارهای بلافاصله تولید و پخش میشوند
سینماپرس: ذائقه و تلویزیون چندی است که از همدیگر فاصله گرفتهاند و اکنون صاحبان آموزشگاههای کلان کنکور یا فروشندگان محصولات گاه غیربهداشتی جایی برای فرهنگ و فرهنگسازی باقی نگذاشتهاند.
-
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۰:۱۷
تبرج و خودنمایی به جای فرهیختگی در آگهیهای رسانهملی!
سینماپرس: ویترین اصلی تبلیغات و آگهیهای تلویزیون به تبرج و خودنمایی خانمهایی برمیگردد که با آرایشهای غیرمتعارفی کالای موردنظر را تبلیغ میکنند که مورد انتقاد جدی عالمان دینی و صاحبنظران رسانهای و پژوهشگر اسلامی قرار دارد.
-
۱۳۹۷-۰۳-۱۳ ۱۱:۳۷
تبلیغ تئاتر در شبکه های ماهواره ای از زبان وزیر ارشاد
سینماپرس: در پی تبلیغ چند نمایش در شبکه جم، وزیر ارشاد به سوالی در این باره پاسخ داد.
-
۱۳۹۶-۰۹-۲۵ ۱۱:۴۴
آیا کسری بودجه تلویزیون را وادار به «آنتنفروشی» کرده است؟
سینماپرس: صداوسیما که به دلیل مشکلات مالی، آنتن خود را در اختیار اسپانسرهای مالی قرار داده بود در جدیدترین اقدام خود، دست به فروش ۶ ماهه آنتن خود کرده است.