سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

احسان محمدحسنی از مدیرعاملی بنیاد روایت فتح کناره گیری کرد

احسان محمد حسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج

سینماپرس: احسان محمدحسنی که چندی پیش از ریاست بسیج هنرمندان کناره گیری کرده بود، به تازگی استعفای خود را از مدیرعاملی بنیاد روایت فتح نیز به سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج تقدیم کرد.

به گزارش سینماپرس، فروردین ماه سال ۹۶ سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج طی حکمی احسان محمدحسنی را به عنوان مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب کرد اما محمد حسنی که در حال حاضر ریاست سازمان اوج را بر عهده دارد به تازگی استعفای خود را تقدیم سردار غیب پور کرده و از سمت خود کناره گیری کرد.

محمدحسنی در نشستی که در ۱۲ آذرماه ۹۶ با اصحاب رسانه داشت از ساخت پردیس سینمایی و مجموعه فرهنگی روایت فتح در ماه های آتی و در مساحتی نزدیک به ۷ هزار متر و ساخت نگارخانه های هنرهای تجسمی و ۲ سالن تخصصی تئاتر در پردیس «روایت فتح» خبر داده و گفته بود: عقب ماندگی بیست ساله این بنیاد را طی مدت مدیریتش جبران می کند.

بنابراین گزارش در مدت فعالیت احسان حسنی در بنیاد روایت برخی انجمن های قدیمی این بنیاد تعطیل شده و به گروه تبدیل گردید و بخشی از فعالیت های این مجموعه به حالت تعلیق درآمد و حتی زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شنیده شد که این موضوع با پیگیری رسانه ها تحقق نیافت.

محمدحسنی چندی پیش نیز از ریاست بسیج هنرمندان کناره گیری کرده بود. برخی شنیده ها حاکیست بخش های مختلفی از این مجموعه نیز پیش از کناره گیری وی تعطیل شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.