دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

«سال دوم دانشکده من» را فیلمیران پخش می کند

سال دوم دانشکده من

سینماپرس: اکران فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی برای نیمه مهرماه سال جاری برنامه ریزی شده و پخش آن با "فیلمیران" خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» جدیدترین اثر رسول صدرعاملی در مقام کارگردان به تهیه کنندگی مسعود ردایی است.

مسعود ردایی تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: مراحل فنی این اثر به پایان رسید و هم اکنون آماده نمایش شده است.

وی در پایان گفت: قرارداد پخش این فیلم با موسسه فیلمیران منعقد شده و برنامه ریزی ما برای اکران سراسری از نیمه مهر به بعد است.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران این فیلم هستند. همچنین به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش های فرعی مقابل دوربین رفتند.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، موسیقی کریستف رضاعی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.