سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

۵ سالن به سینماهای حوزه هنری اضافه می‌شود

 محمود کاظمی / سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری

سینماپرس: محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز در ششمین سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری گفت تا پایان امسال و طبق برنامه پنج سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز در ششمین سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری گفت: طبق برنامه تعداد سالن‌های حوزه هنری در پایان سال ۹۷ باید به ۱۲۰ عدد برسد که در حال حاضر ما طبق برنامه پیش رفته ایم و امیدواریم برای تحقق این چشم انداز تا پایان امسال پنج سالن دیگر به سینماهای این نهاد اضافه کنیم.

وی افزود: پنج سال نخست فعالیت این موسسه به پایان رسید و به امید خدا در پنج سال دوم علاوه بر ادامه بازسازی و نوسازی سینماهای حوزه هنری، برای کشف و تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش سینماداری تلاش خواهیم کرد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با وجودی که محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و محمد حمزه‌زاده رییس سازمان سینمایی سوره مهر همواره در کنار موسسه بهمن سبز بوده‌اند اما مدیران امور سینمایی هر استان باید متوجه باشند که جذب سرمایه‌های استانی و توجه دادن مسئولان و مدیران هر منطقه به لزوم بررسی وضعیت سینماها و فضاهای فرهنگی امری ضروری است. حوزه هنری در پنج سال اخیر نمره بالایی در نوسازی و بازسازی سینماهایش داشته و این روند را ادامه خواهد داد، اما طبیعی است که انتظار داشته باشیم نهادهای مسئول در هر استان توجه بیشتری به این تلاش و همت نشان بدهند.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز با اشاره به حضور پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ اصفهان در مجموعه سینماهای سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: سینماگران، نمایندگان رسانه‌ها و علاقه‌مندانی که در ۲ پردیس شاخص اصفهان به تماشای فیلم‌های جشنواره خواهند نشست، داوران خوبی برای ارزیابی تلاش‌های این موسسه هستند. این ۲ پردیس مدرن و مجهز که با معماری ایرانی میزبان جشنواره هستند، بخشی از بضاعتی است که سینماهای حوزه هنری دارند. امیدواریم در ۵ سال دوم، همه شهرهای ایران از نعمت چنین پردیس‌هایی برخوردار باشند.

سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ تیر ماه به میزبانی بهمن سبز در تهران برگزار شد. در حاشیه این رویداد از سعید شرفی مدیر امور سینمایی همدان، مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی اصفهان، فرزاد جعفری مدیر امور سینمایی خوزستان و غلامرضا فرجی مدیر امور سینمایی تهران تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.