دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

اعلام برنامه‌های پردیس تئاتر شهرزاد در تیرماه

پردیس تئاتر شهرزاد

سینماپرس: برنامه اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد در تیرماه اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، نمایش «فلیک» عنوان تازه ترین اثر محمد حسن معجونی است که از تاریخ ۱۹ تیر در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۱۹:۳۰ اجراهای خود را آغاز می‌کند، این دومین حضور محمدحسن معجونی و گروه تئاتر لیو در پردیس تئاتر شهرزاد است.

نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. نمایش «فلیک» قرار است که بعد از چند اجرای اول، در ۲ سانس روی صحنه برود.

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل آبادی که اجراهای خود را از تاریخ ۳۱ خرداد آغاز کرد و تاکنون با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است، هر شب ساعت ۲۱ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

پانته آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این اثر نمایشی هستند که به معضل اجتماعی وضعیت کارتن خواب ها می پردازد.

از سوی دیگر نمایش «آفتابکاران و سایر کشاورزان خاور نزدیک» به کارگردانی پویا پیرحسینلو  از تاریخ ۲۴ تیر هر روز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۱ این مجموعه اجراهای خود را آغاز می کند. بازیگران این نمایش از میان اهالی تئاتر انتخاب شده اند.  

همچنین نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی شاهین صادقیان از ۲۵ تیر هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. متین ستوده تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش شاد و موزیکال «دلاکها» به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی شهرام عبدلی از ۳ تیر در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و تا پایان تیرماه اجرا خواهد شد.

بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی و عمار تفتی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در راستای سیاست های حمایتی مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد از جوانان، در سالن شماره ۳ این مجموعه، نمایش «آپارتاید» به کارگردانی نگین ضیایی که اجراهای خود را از ۶ تیر آغاز کرد، تا ۲۲ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می شود. نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگرنیا، از تاریخ ۱۹ تیر اجراهای خود را در سالن شماره ۳ این مجموعه آغاز می کند و این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

همچنین از سوی دیگر، نمایش «هاراگیری» به کارگردانی افشین واعظی از ۲۴ تیرماه اجراهای خود را در سالن شماره ۳ آغاز خواهد کرد.

نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ تیرماه سال جاری در تهران برگزار و پیش خرید بلیت های این جشنواره به زودی آغاز می شود. اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری جشنواره نیز از طریق رسانه ها و سایت پردیس تئاتر شهرزاد منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.