جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

"پادشاه دزدان" در راه است

فیلم سینمایی پادشاه دزدان

سینماپرس: فیلم سینمایی "پادشاه دزدان" ساخته "جیمز مارش" و با بازی "مایکل کین" برای اکران در تابستان سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "پادشاه دزدان" به کارگردانی "جیمز مارش" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

جویی پنهال و مارک سیل از جمله فیلمنامه نویسان مطرح سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه "پادشاه دزدان" را در دست داشته و ساخت این فیلم سینمایی با کمپانی سینمایی قرن بیست و یکم است.

پادشاه دزدان سینمایی هالیوودشناسایی شد/////////////////جمعه

مایکل کین بازیگر محبوب کریستوفر نولان کارگردان نامدار سینمای جهان نقش اول این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. وی در آثاری همچون سه گانه بتمن، تلقین، پرستیژ و بین ستاره ای با نولان همکاری داشته است.

علاوه بر مایکل کین بازیگرانی همچون "میشل گامبون"، "چارلی کاکس"، "ری وینستون"، "تام کورتنی"، "فرانچسکا آنی"، "پائول وایتهاوس"، "کایری شیلی" و "فران تارگ" در فیلم "پادشاه دزدان" به ایفای نقش پرداخته اند.

پادشاه دزدان سینمایی هالیوودشناسایی شد/////////////////جمعه

این فیلم در مورد یک گروه سارق است که سالها از کار خود دست کشیده اند. آنها که همگی پیر شده اند می خواهند بار دیگر هیجان را تجربه کنند به همین دلیل به سراغ سرقت از جواهر فروشی می روند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.