یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

رضا فیاضی:

عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد

رضا فیاضی در دیدار نوروزی هنرمندان

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "قصه های تا به تا" گفت: بازیگران به خاطر مشکلات مالی مجبور می شوند در برخی کارها بازی کنند که خودشان هم می دانند ارزش چندانی ندارد.

رضا فیاضی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت: مدت نسبتاً طولانی ترجیح دادم که از بازیگری فاصله گرفته و به تدریس و فعالیت در کتابفروشی‌ام بپردازم. البته پیشنهاداتی برای بازی بود اما ترجیح دادم همچنان ملاک انتخابم کیفیت اثر باشد و به همین خاطر کتابفروشی باز کردم.

وی در همین راستا ادامه داد: عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد زیرا بازیگران به خاطر مشکلات مالی مجبور می شوند در برخی کارها بازی کنند که خودشان هم می دانند ارزش چندانی ندارد اما اگر آن کارها را هم نکنند در امرار معاش خود می مانند.

امیدوارم کریستین رونالدو گل به خودی بزند/عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد//////////////////////یکشنبه

بازیگر فیلم "نرگس مست" ناچاری را دلیل پذیرش برخی آثار توسط بازیگران دانست و ادامه داد: شک نکنید ما بازیگران خوبی داریم و اگر دیدید این بازیگران در آثار ضعیف بازی می کنند مطمئن باشید به خاطر بی پولی است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: متاسفانه این روزها سینما راه اشتباهی را می‌رود. تهیه کنندگان سینما به آثاری که حرفی برای گفتن داشته باشند بی تفاوت هستند و صرفاً از آثاری حمایت می کنند که گیشه صد در صد داشته باشد.

بازیگر سریال "دنیای شیرین"درباره بیکاری بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: نسل بازیگرانی که با من فعالیت میکردند اکثراً فراموش شده و کنار گذاشته شدند. من نمی دانم چرا ما را کنار گذاشتند بلکه جواب این سوال را باید مسئولین فرهنگی بدهند.

فیاضی که سالهای گذشته در شهر کیش کتابفروشی راه انداخته درباره میزان استقبال کم از خرید کتاب اضافه کرد: بخش عمده ای از این اتفاق از گسترش و افراط در استفاده از فضای مجازی سرچشمه می گیرد اما واقعیت امر آن است که برای ایجاد علاقه جامعه در بخش کتاب باید برنامه ریزی های طولانی مدت و درستی لحاظ شود و این نیست که همه تقصیر را بر گردن فضای مجازی بیندازیم.

امیدوارم کریستین رونالدو گل به خودی بزند/عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد//////////////////////یکشنبه

بازیگر سریال "قصه های تا به تا" درخصوص افزایش فعالیت های نمایشی در جزیره کیش افزود: خوشبختانه اتفاق بسیار خجسته ای برای تئاتر در جزیره کیش در راه است که خبر آن را برای اولین بار در میان می گذارم. چندی پیش بهروز قریب پور فعال عرصه تئاتر کودک و عروسکی به کیش آمد و پس از صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد به زودی تماشاخانه ای را برای اجرای تئاتر در جزیره کیش تاسیس کنیم. اتفاقی که تا به حال در این جزیره رخ نداده است.

فیاضی با اشاره به بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه خاطرنشان کرد: تمام بازی ها را در جام جهانی امسال دنبال کرده ام و خیلی دلم سوخت که نتوانستیم در برابر اسپانیا نتیجه بگیرم. بازی بچه های تیم ملی در برابر اسپانیا بی نظیر بود و از نظر من ملی پوشان بسیار عالی بازی کردند. واقعاً دوست دارم بازی آخر در برابر پرتغال را ببریم و امیدوارم که کریستین رونالدو در این بازی گل به خودی بزند و ما راهی مرحله بعد بازی ها شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.