دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره چین برای «پری دریایی»

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره چین برای «پری دریایی»

سینماپرس: فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره SCO چین را کسب کرد.

به گزارش سینماپرس، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم SCO کشور چین در شهر «چینگ ـ دائو» برگزار شد و فیلم «پری دریای» چهارمین جایزه بین‌المللی خود را از داوران این جشنواره گرفت.

فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان در بخش رقابتی و فیلم‌های سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و «ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب به نمایندگی از سینمای ایران در بخش غیررقابتی «پانوراما» این دوره از جشنواره روی پرده رفتند.

داوری ۲۱ فیلم حاضر در بخش رقابتی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم SCO کشور چین را ۱۲ داور از کشورهای منطقه برعهده داشتند که در این میان مسعود جعفری جوزانی کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده، به نمایندگی از سینمای ایران در میان این داوران حضور داشت.

هنرمندانی چون مسعود جعفری جوزانی، محمدرضا عرب، یزدان عشیری، محمدحسین قاسمی و مسعود آقاباباییان و همچنین مصطفی امیدی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمدرسول الماسیه رایزن فرهنگی ایران در پکن در این جشنواره حضور داشتند.

Pari-Daryai-SCO-Award

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.