جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

بازار سیاه بلیت‌های سینمایی بازی ایران و مراکش

 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

خبرگزاری فارس: پخش بازی‌های فوتبال در سینما علاوه بر سود هنگفتی که برای سینمادارها دارد، دلالان این عرصه را هم به تکاپو انداخته است، تا جایی که بلیت بازی ایران و مراکش را تا سه برابر قیمت به فروش می‌رسانند!

  همزمان با بالاگرفتن تب بازی‌های جام جهانی فوتبال، سینماداران کشور به منظور پرکردن سالن‌های خود در ساعات پخش بازی‌ها از تلویزیون ـ که ساعت مرده اکران محسوب می‌شود ـ طرح نمایش بازی‌های فوتبال را در سینماهای کشور پیشنهاد کردند که این طرح به تأیید نیروی انتظامی و شورای عالی اکران رسید و وارد مرحله عملیاتی شد.

در این طرح مقرر شد تمامی بازی‌های تیم ملی ایران به علاوه‌ بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام جهانی در سینماهای کشور به نمایش درآید. همچنین قیمت بلیت‌های سینمای کشور برای نمایش بازی‌های جام جهانی از ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان اعلام شد که البته همه سینماهای پایتخت با نرخ ۲۰ هزار تومان بلیت‌فروشی کردند و بعضی از آن‌ها نیز سانس‌های ویژه ۳۰ هزار تومانی را تدارک دیده‌اند.

در حالی که عصر امروز نخستین بازی تیم فوتبال کشورمان با تیم ملی مراکش برگزار می‌شود، تا روز گذشته بیش از ۱۵ هزار قطعه بلیت این بازی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در سینماها فروخته شده است. این بازار پرسود، دلالان را هم به تکاپو انداخته، تا جایی که بلیت بازی را تا سه برابر قیمت (۶۰ هزار تومان) به فروش می‌رسانند:

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.