پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

تدارک شبکه های رادیویی برای روز جهانی قدس

رادیو

سینماپرس: شبکه های مختلف رادیویی با پخش برنامه های گوناگون در جهت پوشش راهپیمایی روز قدس و بررسی ابعاد آن به استقبال این روز می روند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با سالروز جهانی قدس، شبکه های رادیویی با پوشش گسترده راهپیمایی، بررسی ابعاد مختلف و جنبه های گوناگون روز جهانی قدس، تبین ابعاد مختلف صهیونیسم، دعوت از کارشناسان و موارد متعدد دیگر به استقبال این روز می‌روند.

رادیو ایران

«روز بیداری» از گروه ایران و جامعه رادیو ایران  به مدت ۲۱۰ دقیقه از ساعت ۹:۳۰ با موضوع گرامیداشت و زنده نگداشتن روز جهانی قدس و حمایت از جنبش های ضد استعماری جهان و مبارزه با صهیو نیسم و انعکاس راهپیمایی با شکوه این روز جهانی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی و گویندگی محمد رضا درویش و کارشناسی دکتر حسن عابدینی و بیژن نوباوه وطن پخش می شود.

رادیو معارف

چرایی و اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، ‌ اهمیت نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس درجامعه بین اللمل و تاریخچه تشکیل صهیونیسم از جمله محورهای برنامه «به سوی قدس» است که با کارشناسی دکتر سید باقری، تهیه و سردبیری امیر عباس خاقانی و اجرای حمید سوری پنجشنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۸:۴۰ تا ساعت ۱۱:۰۰  به روی آنتن می‌رود. همچنین «شمارش معکوس » با کارشناس دکتر مسعوی، تهیه و سردبیری امیر عباس خاقانی و اجرای محمود رضا صابری اراکی از ساعت ۸:۴۰ تا ساعت ۱۲:۲۰به روی آنتن می‌رود. این برنامه با توجه به توطئه‌های اخیر رژیم صهیونیسم و آمریکا به بررسی وضعیت فلسطین خواهد پرداخت و شرایط فعلی آن را بازگو می‌کند.

رادیو فرهنگ

ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۱۸ خرداد شنونده مستند «قبله اول» به مدت ۳۰ دقیقه درباره سرزمین فلسطین به تهیه کنندگی کامیار سریع القلم، باشید.

همچنین ویژه برنامه زنده «روزی برای رهایی» به تهیه‌کنندگی امیررضا راز به مدت ۱۹۵ دقیقه به پوشش مراسم راهپیمایی روز قدس، گفت‌وگو با اساتید حوزه و دانشگاه و گزارش از این روز خواهد پرداخت.

رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد در ویژه برنامه روز جهانی قدس بنویس مقاومت بخوان وحدت به سراغ ابعاد اقتصادی فعالیت‌های صهیونیسم و واکاوی ابعاد تلاش صهیونیسم برای ایجاد امپراطوری اقتصادی و اثرگذاری بر اقتصاد، تجارت و سازمانهای بین المللی خواهد رفت.

مهدی شکیبایی مدیر عامل خبرگزاری قدس، علی اکبر ولایتی مشاور رهبری، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی، حسین رویوران رئیس هیأت امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالگری، ساسان شاه ویسی کارشناس اقتصادی، محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه روز قدس در خصوص ابعاد اقتصادی فعالیتهای صهیونیسم و واکاوی ابعاد تلاش صهیونیسم برای ایجاد امپراطوری اقتصادی و اثرگذاری بر اقتصاد، تجارت و سازمانهای بین المللی گفتگو خواهند کرد.

پشت پرده فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی صهیونیست‌ها در منطقه و جهان، فعالیت کمپانی‌های صهیونیستی و ابعاد آن و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

همچنین در طول برنامه شنونده گزارشاتی از راهپیمایی روز جهانی قدس خواهید بود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی، روز جمعه ساعت ۱۰ به مدت ۱۷۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو ورزش

«ندای قدس» نیز از دیگر برنامه‌های مناسبتی این ایام است که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و هم نوایی با همه مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف، از ساعت ۱۰ به پوشش خبری از حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم روز قدس خواهد پرداخت.

رادیو قرآن

ویژه روز قدس را ساعت ۱۰ به مدت ۶۰ دقیقه روانه آنتن می‌کند.

رادیو سلامت

«کوچه سلامت پلاک ۱۰۲» ویژه برنامه روز قدس است که ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۹۰دقیقه پخش خواهد شد.

رادیو گفت‌وگو

«قبله گاه امید» ساعت ۹ به مدت ۱۸۰ دقیقه به فلسفه مقاومت می‌پردازد. ضمن اینکه در دو برنامه که به صورت میزگردی سیاسی ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود، حقوق بشر آمریکایی، ابعاد حمایت مالی و نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی بررسی می‌شود.

رادیو تهران

«زیتون‌های زخمی «ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ به انعکاس راهپیمایی روز قدس و اطلاع رسانی لحظه به لحظه مراسم می‌پردازد. در این برنامه با حضور کارشناسان اهمیت آرمان فلسطین و همین طور روشنگری از خطر صهیونیزیم در دنیا پرداخته می‌شود. بشیر جعفرنیا تهیه کننده و محمدرضا علی اکبری و رضا خضرایی گویندگان برنامه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.