جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

عنایت بخشی:

زندگی ام با ذکر مولاعلی می گذرد

عنایت بخشی

سینماپرس: بازیگر فیلم "مسافر ری" گفت: من همیشه به ماه رمضان ارادت خاصی دارم و بازی در سریال‌های مناسبتی این ماه را از گذشته دوست داشته و همچنان با اشتیاق آنها را می‌بینم.

عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: این روزها نسبت به گذشته حال بسیار بهتری دارم و بازی در یک اثر را نیز به انجام رسانده‌ام. خدا را شکر از همه لحاظ حال بهتری دارم و با نزدیک شدن به فصل بهار اوضاع جسمانی ام بسیار بهتر از گذشته است.

وی درباره روزه‌داری در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط جسمانی‌اش افزود: همواره با عشق روزه‌های ماه رمضان را گرفته‌ام و اگر خداوند یاری کند امسال هم روزه‌هایم را خواهم گرفت. من همیشه به این ماه ارادت خاصی دارم و بازی در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان را از گذشته دوست داشته و همچنان با اشتیاق آنها را می‌بینم.

وی از دستور پزشکان برای عدم روزه‌داری خبر داد و افزود: پزشکان دستور دادند تا به هیچ وجه روزه نگیرم. این مسئله کمی برای من سخت است زیرا سالهاست هیچ وقت روزه‌ام قضا نشده اما اگر پزشکان تحت مراقبت اجازه دهند روزه هایم را خواهم گرفت.

بخشی با اشاره به ارادتش به امیرالمومنین امام علی (ع) خاطرنشان کرد: من همیشه به اسلام و اعتقاداتم پایند بوده و افتخار کرده ام. در تمامی عمر مرید "حضرت علی(ع) " بوده‌ام و زندگی ام با ذکر مولاعلی می گذرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.