شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

شروع ضبط سریال اینترنتی «استوری»

سریال اینترنتی «استوری»

سینماپرس: تصویربرداری سریال اینترنتی «استوری» به کارگردانی وحید پیماندار در لوکیشنی در اطراف تهران آغاز شد و در آینده نزدیک در فضای مجازی پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فصل نخست سریال اینترنتی «استوری» که به تهیه کنندگی محمدرضا قربانی در حال ساخت است در ۱۰ قسمت تهیه شده و در آینده نزدیک در فضای مجازی پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سیامک پسر جوانی است که از یاس و ناامیدی و فقر به باغی خارج از شهر پناه آورده و قصد پرورش کاکتوس دارد که با دختری به نام آرامش آشنا می‌شود و این آشنایی او را به مسیر دیگری می‌کشاند…

نویسندگی و کارگردانی این سریال اینترنتی که به موضوع فقر با نگاهی متفاوت پرداخته، توسط وحید پیماندار انجام می‌شود که در سوابق خود تاکنون نویسندگی تعدادی فیلمنامه و کارگردانی چند فیلم را بر عهده داشته است.

بازیگران سریال «استوری» عبارتند از: پیروز میرزایی، رعنا مستعلمی، محمدرضا قربانی، سحرناز عباس زاده، فرهاد رشیدی، زیبا مصطفایی، هانیه داوودی و ثمین دانشور.

در این سریال شاهرخ لامع به عنوان مدیر تصویر برداری و آرمان افضلی به عنوان طراح گریم حضور دارند و صدا برداری در این سریال توسط علیرضا عباس قلی انجام می شود و همچنین بازیگردانی این سریال نیز بر عهده پیروز میرزایی است.

از دیگر عوامل این سریال می توان از مدیر تولید علیرضا قربانی، مدیر تدارکات و دستیار تولید امیر محمد کلهر، دستیار تدارکات محمد ظهوری، دستیار تصویر برداری مرتضی کزازی، دستیار اول و برنامه ریز مهراد نوروزی تهرانی، دستیار دوم کارگردان محسن اقبال و منشی صحنه ملیحه ولایتی نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.