چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

حمایت شبکه یک از کالای ایرانی با تولید کلیپ های کوتاه

دومین نشست مدیران، تهیه کنندگان، برنامه سازان و مجریان شبکه یک سیما

سینماپرس: دومین نشست مدیران، تهیه کنندگان، برنامه سازان و مجریان شبکه یک سیما امروز ۱۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر سیما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، تهیه کنندگان و مجریان شبکه یک امروز ۱۹ اردیبهشت در آستانه ماه مبارک رمضان با مدیران شبکه دیدار و درباره مسایل و موضوعات گوناگون تولید و اجرای برنامه های زنده و تولیدی گفتگو کردند.

در این دیدار علاوه بر علیرضا برازش مدیر شبکه یک، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشت.

آقامحمدی در این برنامه ضمن تاکید بر لزوم حرکت رسانه ملی به سمت تحقق اهداف شعار سال، تاکید کرد: اولین کار رسانه ملی به ویژه شبکه یک سیما این است که مدیران گروه ها با برنامه ریزی منسجم، نیاز مخاطب را در ایام خاص و مناسبت ها مانند ماه مبارک رمضان به خوبی شناسایی کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چه خوب است تلویزیون در معرفی و تبلیغ محصولات تولیدکنندگان داخلی که ده ها سال است در مسیر ساخت کالای با کیفیت ایرانی فعالیت می کنند، بکوشد و با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان یا رپورتاژهای خبری، از آنان حمایت کند.

آقا محمدی گفت: اگر بخواهیم مصرف کالای داخلی افزایش یابد باید تبلیغ این تولید داخلی در رسانه ها یا به طور رایگان و یا با تسهیلات ویژه ای انجام شود چراکه وقتی مصرف کالای داخلی بالا برود عملا سرمایه ایرانی افزایش می یابد.

در ادامه این مراسم علیرضا برازش مدیر شبکه یک هم بیان کرد: تاکید رییس سازمان صدا و سیما بر این است که جهت گیری همه برنامه های سیما باید به سمت تحقق شعار سال و در حمایت از کالای داخلی باشد، ما هم تلاش می کنیم در شبکه یک به این سمت حرکت کنیم.

کامبیز اخوان صفا قائم مقام شبکه یک سیما نیز تصریح کرد: طبق هماهنگی که با تهیه کنندگان شبکه داشتیم، بنا شد کلیپ های کوتاهی از برنامه هایی که در این شبکه در راستای حمایت از تولید داخلی روی آنتن می رود، هم در کانال برنامه ها و هم در کانال اطلاع رسانی روابط عمومی شبکه یک قرار دهیم.

در این مراسم، تعدادی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه یک درباره مسایل گوناگون، موضوعاتی را مطرح کردند و مدیران نیز به آنها پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.