دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

برنامه های رمضانی شبکه نسیم/زمان پخش خندوانه جدید

شبکه نسیم*

سینماپرس: شبکه نسیم برای ایام ماه مبارک رمضان مجموعه «دودکش»، فصل جدید ویژه‌برنامه «هزار داستان» و برنامه خندوانه را به جدول پخش خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، «هزارداستان» در جدول پخش رمضانِ شبکه نسیم قرار گرفته است و نخستین برنامه آن در نخستین روز این ماه پخش خواهد شد.
 
این برنامه همچون فصل‌های قبل در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستان‌های واقعی و اجتماعی طراحی شده که هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد و در منظر حضار، اجرا و پخش خواهد شد.
 
«هزارداستان» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد و جواد فرحانی تهیه‌کننده این مجموعه مناسبتی است. مجید نیک خواه به عنوان کارگردان تلویزیونی و مریم نوابی‌نژاد به عنوان کارگردان هنری در فصل جدید این برنامه حضور دارند.

بازپخش دودکش

شبکه نسیم همچنین بازپخش مجموعه «دودکش» ساخته محمد حسین لطیفی را برای پخش در شب‌های رمضان در نظر گرفته است که قرار است هر شب ساعت ۲۰ از این شبکه به روی آنتن رود.

«دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

این سریال، برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۲ تولید شده و قرار بوده در صورتی که سریال پایتخت آماده نشود، روی آنتن برود و پخش آن پس از تعطیلات نوروز نیز ادامه یابد. اما با آماده‌شدن پایتخت، شبکه یک با انجام تغییراتی در سریال دودکش، این سریال را برای ماه رمضان در نظر گرفت. سری دوم این مجموعه نیز در سال ۱۳۹۵ به نام سریال پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

در «دودکش ۲» هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر و بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه به ایفای نقش پرداخته اند.

ساعت پخش خندوانه

«خندوانه»،   چهارشنبه تا جمعه  ساعت ۲۳  از شبکه نسیم  به روی آنتن خوهد رفت.

 اولین قسمت از فصل پنجم برنامه «خندوانه» از هفته پایانی اردیبهشت ماه با طراحی و اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

برنامه «کودک شو» هم در ایام رمضان روزهای شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ساعت ۲۱ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی، به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ساعت۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

جابه‌جایی زمان پخش وقتشه

برنامه «وقتشه» با اجرای کامران تفتی نیز در ایام رمضان از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن خواهد رفت. «وقتشه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و مقداد مومن‌نژاد ساخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.