دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

رونمایی معاون سیما از ماکت شهرک تلویزیونی و سینمایی

مرتضی میرباقری

سینماپرس: مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی از ماکت شهرک تلویزیونی و سینمایی و سردیس های جمشید مشایخی، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان و عزت الله انتظامی رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی میرباقری معاون سیما در جریان رونمایی از ماکت شهرک تلویزیونی و سینمایی، بر تسریع فرآیند تجمیع تولیدات تلویزیونی در شهرک تاکید کرد.

وی همچنین از دست اندرکاران خواست برای آشنایی برنامه سازان و بازدیدکنندگان از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی موجود استفاده کنند.

معاون سیما در بازدید از شهرک تلویزیونی و سینمایی از ماکت این گنجینه تلویزیون رونمایی کرد.

افتتاح استودیوی موسیقی، ساختمان تاسیسات و بازدید از استودیوی برنامه «سرحال» از دیگر بخش های این بازدید بود.

همچنین با راه اندازی پست برق شهرک مشکلات برق رسانی به پروژه های مختلف از بین رفت.

از دیگر بخش هایی که امروز ۱۷ اردیبهشت ماه میرباقری معاون سیما از آن بازدید کرد، هشت استودیوی مجهز برای تولید برنامه بود. این استودیوها تاکنون ضبط برنامه های تولیدی را در دستور کار داشتند، از این پس با راه اندازی فیبر نوری، برنامه سازان قادرند کارهای زنده را به شهرک بیاورند.

رییس مرکز تولید و فنی سیما نیز از استقرار دو دستگاه واحد سیار در آینده نزدیک خبر داد.

میرباقری با اشاره به ساماندهی زیرساخت های شهرک اعم از آب، برق، فیبر نوری و استودیو بیان کرد: رونق شهرک نشانه رشد تولیدات تلویزیونی است. برای رسیدن به نقطه مناسب نیازمند اجماع و اراده برنامه سازان و تولید کنندگان هستیم.

وی از مدیران شبکه ها خواست تهیه کنندگان سیما را از نزدیک با امکانات و ظرفیت های موجود آشنا کنند.

در جریان بازدید معاون و مدیران سیما از سردیس جمشید مشایخی، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان و عزت الله انتظامی این نامداران و پیشکسوتان عرصه تلویزیون و سینما رونمایی شد. همچنین از این پس شهرک تلویزیونی مزین به سردری متناسب با شهرک خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.