یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

سام نوری:

به هنرمندان نگاه کارگری می‌شود

سام نوری در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری میزان: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: درباره تولید "دیوار به دیوار ۳" هنوز به ما اطلاعی داده نشده است. تهیه کننده و نویسنده سریال در حال بررسی و مذاکره هستند تا بعد از تصمیم قطعی به ما اطلاع دهند.

سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت بازیگری گفت: قطعا هر صنعتی شرایط تولید خود را دارد و نقطه نظرات و موضوعات متعددی در چند سال گذشته برای عرصه هنر به وجود آمده است.

وی در همین راستا افزود: امروز به بازیگران، کارگردانان و اهالی عرصه هنر به مانند کارگر ساده نگاه می شود و وقتی برای بیمه مراجعه می کنند به عنوان کارگر فصلی و ساده با آنها برخورد می شود. این مسئله مشکلات بسیاری را برای این قشر به وجود می آورد و بالطبع دلسردی و کارنکردنشان در این فضا، منطقی و قابل باور می شود.

بازیگر "قهوه تلخ" درباره نگاه کارگری به هنرمندان اظهار کرد: هنرمند وقتی بحث فرهنگی می کند، به دنبال اشاعه فرهنگ کشور است و می خواهد فیلمی را در این فضا بسازد تا پیامی را به بیننده برساند که علاوه بر آموزش، نوآوری نیز داشته باشد، پس باید از نظر مالی، جانی و آرامش در امان باشد که بتواند این کار را به نحو احسن انجام دهد اما متاسفانه آن چیزی که من می بینم رسیدگی لازم به این قشر از جامعه نمی شود و شاید کمتر از سایر قشرهاست.

نوری با اشاره به فعالیتهای خود افزود: در حال حاضر در فیلم "ما همه با هم هستیم" به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی بازی می کنم که فکر می کنم نیمی از کار تولید شده است.

این بازیگر به شروع تولید "دیوار به دیوار ۳" پرداخت و افزود: درباره تولید "دیوار به دیوار ۳" هنوز به ما اطلاعی داده نشده است. تهیه کننده و نویسنده سریال در حال بررسی و مذاکره هستند تا بعد از تصمیم قطعی به ما اطلاع دهند.

نوری درباره دیگر فعالیتهایش خاطرنشان کرد: سریال‌هایی پیشنهاد شده است که در حال بررسی این آثار هستم تا یکی از آنها را برای بازی انتخاب کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.