دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

حسین نمازی:

نسبت به شرایط فعلی سینما احساس ناامیدی می کنم

حسین نمازی

مهر: کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» درباره شرایط امروز سینما و اینکه پروژه بعدی اش را با چه موضوعی می سازد، صحبت کرد.

حسین نمازی کارگردان سینما درباره برنامه ای که در حوزه سینما دنبال می کند، گفت: درگیر شرایطی در حوزه تولید فیلم هستم که چندان خوشایند نیست.

وی در توضیح این شرایط بیان کرد: خیلی ها انتظار دارند که فیلم بعدی من در همان سبک «آپاندیس» باشد ولی من دوست ندارم دوباره فیلمی مانند «آپاندیس» بسازم.

نمازی با اشاره به اینکه بسیاری از تهیه کنندگان به دنبال این هستند که او اثری مانند «آپاندیس» بسازد، بیان کرد: هرچند «آپاندیس» به لحاظ اعتبار و جایزه به من کمک کرد، اما مساله این است که مخاطبان سینما و تلویزیون این روزها بیشتر به دنبال آثار طنز هستند.

این کارگردان سینما تاکید کرد: متاسفانه در سینمای امروز هیچ حامی برای سینمای جدی وجود ندارد و همین مساله سبب می شود تا چندان به دنبال ساخت فیلم مانند «آپاندیس» نباشم. جالب این است که به تهیه کنندگان سینما می گویم که طرح های خوب طنز و دور از لودگی دارم اما برخی از آنها می گویند به دنبال تولید یک کار جایزه بگیر هستند.

نمازی در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود ممکن است تا مدتی دست به تولید فیلم سینمایی نزنم و بر ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون تمرکز کنم. متاسفانه سینمای ایران در شرایط خوبی نیست و من نسبت به شرایط فعلی احساس ناامیدی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.