شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

سریال «پاهای بی‌قرار» در انتهای راه

پاهای بی قرار

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» از تصویربرداری ۴۳ قسمت این سریال و پایان تصویربرداری آن تا نیمه تیر ماه خبر داد.

ایرج محمدی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری با اشاره به روند تصویربرداری سریال ۶۰ قسمتی «پاهای بی‌قرار» گفت: حدود ۴۳ قسمت این سریال تصویربرداری شده است؛ البته یکسری از سکانس‌های این ۴۳ قسمت باقی مانده که مشغول تصویربرداری هستیم و ۷۰ درصد پیشرفت کار داشتیم. 

او به لوکیشن‌های تصویربرداری «پاهای بی‌قرار» اشاره و اظهار کرد: عوامل سریال در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های شمال شهر مشغول تصویربرداری هستند و سپس در لوکیشن جاده‌ها و اطراف لواسان تصویربرداری را ادامه خواهند داد. تمام بازیگران فصل حاضر سریال، مقابل دوربین هستند و از فصل گذشته فقط آقای سیروس همتی و مهدی صباحی با گریم متفاوت رو به روی دوربین قرار می‌گیرند.

تهیه‌کننده «پاهای بی‌قرار» ادامه داد: تدوین و صداگذاری همزمان سریال را انجام می‌دهیم و تا نیمه‌های تیر ماه مشغول تصویربرداری هستیم تا زمان پخش سریال را اعلام کنند.

محمدی در پایان با اشاره به آهنگساز «پاهای بی‌قرار» گفت: مسعود سخاوت دوست به عنوان آهنگساز سریال به جمع ما پیوسته‌ است.

مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی، سامان صفری، سانیا سالاری و ... در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت  تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.