پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

«هفت روز و هفت ساعت» ادامه خواهد داشت

شبکه افق

خبرگزاری میزان: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه افق گفت: طی سال آینده چند پروژه سریال تلویزیونی در شبکه افق کلید خواهد خورد.

سید علیرضا خاتمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه افق درباره شکل جدید این شبکه گفت: با اشاره به شکل‌گیری گروه فیلم و سریال در شبکه افق سیما در حقیقت گستره مخاطبان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای جذب قشر خاکستری که مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست، باید تولیداتی داشته باشیم که عموم مردم نسبت به آنها علاقمند باشند البته در این بین، ادبیات و گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد ولی زبانی شاد و جذاب برای این منظور بکار گرفته خواهد شد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه افق با بیان اینکه نخستین پروژه این گروه برای نوروز ۹۷ آماده شده است گفت: تمام تلاش ما این بود که مستند مسابقه "هفت روز و هفت ساعت" برای نوروز آماده شود و به عنوان نخستین تجربه گروه فیلم و سریال، توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: این رالی از بیروت و از موزه جنگ ملیتا در جنوب لبنان شروع و به موزه دفاع مقدس در تهران ختم می‌شود؛ در رئالیتی‌شو هفت روز و هفت ساعت تعدادی از بازیگران و هنرمندان ایرانی و لبنانی حضور دارند و در این بین گفتمان خط مقاومت و فرهنگ دو ملت مورد توجه قرار گرفته است.

خاتمی با بیان اینکه این مسابقه شامل اتفاقاتی است که امیدواریم برای مخاطبان هم جذاب و دیدنی باشد اظهار کرد: بخش‌هایی از کار در شمال ایران فیلمبرداری شده و در تهران، پلان نهایی را شاهد بودیم. طی سال آینده امیدواریم شاهد تولید چهار یا پنج سریال در شبکه افق باشیم.

وی تولید سریال‌ در شبکه افق را به شکل چند فصلی معرفی و بیان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم برندی را که ایجاد می‌کنیم و مخاطبان با آن ارتباط گرفته‌اند، در یک فصل تمام نشود بلکه همچنان ادامه یابد.

خاتمی خاطرنشان کرد: سری بعدی رالی هفت روز و هفت ساعت هم تولید خواهد شد اما با حضور سلبریتی‌هایی از کشوری دیگر که در کنار هنرمندان ایرانی، رقابتی شاد و هیجان‌انگیز را رقم می‌زنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.