چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

پایان برنامه های گروه «شیلر» در تهران

کنسرت گروه موسیقی «شیلر»

سینماپرس: دومین سری اجراهای گروه آلمانی شیلر به سرپرستی کریستوفر ون دیلن که در شب های گذشته در تالار وزارت کشور برگزار گردید، با استقبال مخاطبان مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، گروه آلمانی شیلر به سرپرستی کریستوفر ون دیلن در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ کنسرت‌های خود را روی صحنه برد تا برای دومین بار در ایران اجراهایی موفق داشته باشند.

اجرای اختصاصی قطعه «برلین _ تهران» و چند قطعه جدید در تالار بزرگ وزارت کشور از جمله بخش‌هایی از این کنسرت بود.

گروه شیلر آذرماه امسال برای نخستین بار در ایران به اجرا پرداخت. تنظیم قطعات این کنسرت با اجراهای قبلیِ شیلر متفاوت بود تا آنها با آثاری ریتمیک‌تر میهمان ایرانیان باشند.

از دیگر نکات قابل‌توجه این اجرا حضور مارتین رابرتس نوازنده سینتی سایزر و گیتار الکتریک بود که هیجان اجرا را دوچندان می‌کرد و اجرای برخی از قطعات با همراهی ساز گیتار الکتریک، رنگ تازه‌ای به کنسرت داده بود.

ون دیلن با حضور  در ایران و اجرا در آذر امسال، قطعه‌ای با عنوان «برلین - تهران» ساخت که در سه شب کنسرتِ اسفند، این قطعه را اجرا کرد.

اجرای گروه شیلر از نظر صدا، نورپردازی و اجرا بسیاری از استانداردهای بین‌المللی را داشت.

کریستوفر ون دیلن (سرپرست، آهنگساز و نوازنده کیبورد)، کیلفورد هویت (نوازنده درامز) و مارتین رابرتز (نوازنده سنتی سایز و گیتار الکتریک) اعضای گروه آلمانی شیلر را برای اجرا در تهران تشکیل می‌دادند که به همراه تکنسین نور، صدا و تصویر دو شب اجرا در وزارت کشور را روی صحنه بردند و امشب، آخرین اجرای گروه را رقم خواهند زد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.