دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

دنبال نقش‌های خاکستری هستم

کوروش تهامی

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: یکی دیگر از دلایل کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما کمبود بازیگران در سنین مختلف است و از سویی بازیگران از یک سنی که می گذرند دوست ندارند نقش پدر و یا مادر را بازی کنند.

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کمرنگ شدن نقش خانواده در سینمای ایران گفت: کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما را می توان از ابعاد متفاوتی بررسی کرد که یکی از بخش های اصلی آن نبود فیلمنامه و نوشته نشدن نقش برای این گروه سنی است.

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین یکی دیگر از دلایل کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما کمبود بازیگران در سنین مختلف است و از سویی بازیگران از یک سنی که می گذرند دوست ندارند نقش پدر و یا مادر را بازی کنند. این را هم نباید فراموش کرد اگر بازیگر بخواهد در نقشی کوتاه به ایفای نقش پدر یا مادر بپردازد باید آن به خوبی پردازش شده باشد.

بازیگر فیلم "رگ خواب" درباره فعالیت های آتی خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: امسال به احتمال فراوان در جشنواره بین المللی فیلم فجر با فیلم جدید "احمد کاوری" حضور خواهم داشت. فیلمبرداری اثر به پایان رسیده و امیدوارم که به جشنواره برسد. علاوه بر آن در حال حاضر پیشنهادات بسیاری را از سینما و تلویزیون دریافت کرده ام و مشغول مطالعه آنها هستم تا به امید خدا برای سال جدید با یکی از این آثار جلوی دوربین بروم.

وی درخصوص ایفای نقشی تاثیرگذار بعد از فیلم "رگ خواب" اشاره کرد: من همواره روحیه خود برای ایفای بهترین نقش و تلاش برای بازی را حفظ می کنم و مابقی به خود اثر بستگی دارد تا چه اتفاقی را برای من رقم بزند. من همواره به دنبال نقش های خاکستری هستم زیرا احساس می کنم این نقش ها ابعاد مختلفی دارند و شخصیت پردازی برای آنها بهتر صورت گرفته است.

تهامی درباره نقش خود در فیلم "کروکودیل" خاطرنشان کرد: نقش های خاکستری فراز و فرودهای بسیار خوبی دارند و همین قضیه این امکان را به بازیگر می دهد تا توانایی های بیشتری از خود بروز دهد. نقش من در فیلم کروکودیل دقیقاً نقشی خاکستری است. فردی که به دلیل عدم دریافت احترام بابت کاری که انجام داده وارد موضوعی چالش برانگیز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.