جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

شبکه «ایران کالا» رسما آغاز به کار می کند

شبکه ایران کالا

سینماپرس: شبکه تلویزیونی «ایران کالا» شبکه اقتصادی رسانه ملی، فردا ۱۲ اسفند به صورت رسمی افتتاح می شود. «ایران کالا» اسفند ۱۳۹۵ پخش آزمایشی خود را آغاز کرد و توانست در این مدت برنامه های متنوعی از تولید و نمایش کالای ایرانی ارائه کند.

به گزارش سینماپرس، شبکه تلویزیونی «ایران کالا» صبح شنبه ۱۲ اسفند در مراسمی به پخش آزمایشی خود پایان می دهد و رسما آغاز به کار می کند. این شبکه سراسری در یک سال گذشته با ارائه برنامه های متنوفی از تولید ایرانی حمایت کرده است.

«ایران کالا» اسفند ۱۳۹۵ پخش آزمایشی خود را آغاز کرد و توانست در این مدت برنامه های متنوعی از تولید و نمایش کالای ایرانی ارائه کند.

مراسم افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» شنبه با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان بلند پایه دولتی، بازرگانان و کارآفرینان برگزیده کشوری، مسئولان ارشد اصناف، ورزشکاران برگزیده و هنرمندان پیشکسوت در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه جنبی با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، مرکز توسعه تجارت، ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان صنایع کوچک، بنیاد ملی نخبگان، سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود. در این نمایشگاه، دستاوردهای گروه‌های مختلف علمی، صنعتی و خدماتی که در جهت معرفی کالا و خدمات ایرانی فعالیت داشته اند، معرفی می شود.

درحال حاضر برنامه‎های این شبکه به صورت ۱۶ ساعت در روز، از ساعت ۷ تا ۲۳ پخش می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.