چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

کوروش زارعی:

بارها نقش شمر را بازی کرده ام

کوروش زارعی

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم «امپراطور جهنم» درخصوص ایفای نقش یکی از اعضای گروه تروریستی داعش گفت: من سابقه زیادی در تئاتر مذهبی دارم و اتفاقاً بارها نقش شمر را بازی کرده ام به همین واسطه رسیدن به چنین نقشی یعنی یک داعشی برایم سخت نبود.

کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم "امپراطور جهنم" را در جشنواره فیلم فجر امسال داشت درخصوص ایفای نقش یکی از اعضای گروه تروریستی داعش گفت: من سابقه زیادی در تئاتر مذهبی دارم و اتفاقاً بارها نقش شمر را بازی کرده ام به همین واسطه رسیدن به چنین نقشی یعنی یک داعشی برایم سخت نبود.

وی در همین راستا افزود: برای رسیدن به این نقش فیلم‌های زیادی دیدم و بسیار مطالعه کردم و باید بگویم به واقع اعضای گروهک تروریستی داعش به حدی شنیع و پست هستند که روی شمر را سفید کرده اند. این گروهک تروریستی نمونه امروزی ابن زیاد و امثال شمر است.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" درباره به تصویر کشیدن پلیدی‌های یک داعشی در فیلم امپراطور جهنم تاکید کرد: من به شدت تلاش کردم تا چهره یک داعشی را برخلاف برخی اظهارات کاریکاتوری جلوه ندهم. اعضای این گروهک پلید، وحشی هستند اما در واقع در برخی مواقع باهوش هم هستند و به هزار چهره گوناگون رنگ عوض می کنند. این گروهک این روزها به سمت ترور مدرن رفته اند.

وی درباره خطر تغییر رویه گروهک تروریستی داعش افزود: پشت ددمنشی های گروهک تروریستی داعش متفکران، دانشمندان غربی ایستاده اند پس باید به شدت مراقب بود که اینها بعد از این عملیات جنگ طلبانه خود نوع و رویه کاری خود را تغییر می دهند و به نوعی تازه جنگ را آغاز می کنند. اینها در صدد زدن ریشه اسلام هستند و دشمنی ویژه ای با ایرانیان دارند زیرا ما سالها روی پا خود ایستاده ایم.

زارعی با اشاره به هدف اصلی گروهک تروریستی داعش خاطرنشان کرد: اینها یعنی این گروه وحشی داعش به دنبال تغییر در جهان اسلام هستند و می خواهند در برابر موعود ایستادگی کنند اما فکرشان احمقانه است زیرا در صورت فرج "امام زمان (عج) " ریشه تمامی اینها و همه کاسه هایشان زده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.