سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

شروع پیش تولید «گرانباری» پس از نوروز

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

تسنیم: احسان عبدی پور، کارگردان سینما و تلویزیون به بیان نکاتی درباره روند ساخت مجموعه تلویزیونی «گرانباری» و زمان اکران فیلم سینمایی «پاپ» پرداخت.

احسان عبدی پور کارگردان سریال «گرانباری» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه نمایشی گفت: قرار بود ساخت این سریال را امسال آغاز کنیم که درگیر تکمیل مراحل فنی «آرماندو» شدم، همین مسئله باعث توقف ساخت «گرانباری» شد.

وی افزود: هنوزهم مشغول کارهای تکمیلی فنی «آرماندو» ‌هستم ولی به احتمال بسیار زیاد پیش تولید سریال «گرانباری» ‌ بعد از تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد.

این فیلمساز در پاسخ به اینکه آیا «آرماندو» سریال نوروز سال آینده شبکه سوم سیما خواهد بود یا خیر، گفت: هنوز در این ارتباط مدیران شبکه تصمیم نگرفتند و ایرج محمدی تهیه کننده سریال هم خبر جدیدی در این ارتباط به من نداده است.

عبدی پور درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «پاپ» گفت: با یکی از دفاتر پخش برای اکران این فیلم به توافق رسیده بودم اما پس از گذشت هفت ماه این موسسه نتوانست این فیلم را اکران کند، سپس طی رایزنی‌هایی که با مدیران گروه «هنروتجربه» انجام دادم اکران «پاپ» را به آنها واگذار کردم و سال آینده این فیلم در گروه «هنر و تجربه» اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.