یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

پژمان بازغی: جلوی ساخت برخی فیلم‌ها را باید بگیرند +فیلم

پژمان بازغی در نشست خبری فیلم سینمایی«هایلایت»

مشرق: پژمان بازغی در حاشیه اکران مردمی اسرافیل به خبرنگاران گفت: همانطوری که حضرت آقا همانطوری که حضرت آقا گفتند اژدهای هفت‌سر فساد همین طور دارد سر اضافه می‌کند. در حوزه فرهنگ تصور می‌کنم جلوی ساخت برخی‌ فیلم‌ها را باید گرفت. فیلم‌هایی هستند که نه تنها چیزی به فرزند من اضافه نمی‌کند بلکه خیلی چیزها را از او می‌گیرد.

پژمان بازغی در حاشیه اکران مردمی اسرافیل به خبرنگاران بابت عزادار بودن مداوم کشور در مورد حوادث سانچی و سقوط هواپیمای مسافری بری ATR یاسوج گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی دارد در مملکت ما می‌افتد. ما رای دادیم، مالیات پرداخت می‌کنیم که یکسری باشند رفاه مارا فراهم کنند. کارگری که در کارخانه کار می‌کند پزشکی که در مطبش کار می‌کند و اغلب شهروندان می‌گویند ما رای می‌دهیم که شما مسئولان، وسایل رفاه همه مردم را فراهم کنید. همانطوری که حضرت آقا گفتند اژدهای هفت‌سر فساد همین طور دارد سر اضافه می‌کند. مافیاهای مختلف در سینما، اقتصاد و در سایر حوزه‌ها باعث می‌شود که ما به آن کیفیت مطلوب نرسیم. این حوادث از بی‌کفایتی برخی مسئولین است. فساد باعث شده که ما کیفیتمان را از دست بدهیم و این حوادث اخیر از بی‌کفایتی برخی مسئولان است. متاسفانه مسئولان با کیفیتی نداریم.

بازغی در ادامه اشاره می‌کند: چون من سیاستمدار نیستم ولی در حوزه فرهنگ تصور می‌کنم جلوی ساخت برخی‌ فیلم‌ها را باید گرفت. به برخی از فیلم‌ها پروانه ساخت نداد. فیلم‌های نوشته و خوانده می شود و یکسری فیلم‌هایی هستند که نه تنها چیزی به فرزند من اضافه نمی‌کند بلکه خیلی چیزها را از او می‌گیرد. برای اینکه سانچی سینمای ایران غرق نشود و دچار سقوط فرهنگی نشویم باید مسئولان موظف هستند که این کار را انجام بدهند. مسئولان باید پاسخگو باشند، اما نیستند.

نظرات

  • بیتا ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۲
    0 0
    یا مثلا خود شما هم در بعضی از این فیلمهای فاسد بازی نکنید...‌مگه نه؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.