سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به فیلم های دفاع مقدس در چرخه اکران بی اعتنایی می شود

کاوه سماک باشی در نمایی از فیلم سینمایی اِشنوگِل

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "اشنوگل" گفت: متاسفانه نمی دانم چرا اما به فیلم های دفاع مقدس در چرخه اکران بی اعتنایی می شود. این بی اعتنایی فقط درباره فیلم اشنوگل نبود و آثاری همچون ویلایی ها، اروند و دریاچه ماهی هم قربانی چرخه اکران شدند.

کاوه سماک باشی درخصوص کم کار شدن خود در عرصه سینما گفت: من کم کار نیستم. چند وقت پیش اکران فیلم سینمایی اشنوگل را پشت سر گذاشتم و امسال در دو فیلم "ماهور" و "سرگشته" به ایفای نقش پرداختم که متاسفانه به جشنواره فیلم فجر نرسیدند و به همین علت شاید کم کار به نظر رسیده ام.

وی درباره بازی در فیلم ماهور افزود: این فیلم تجربه بسیار خوبی بود و در تهران و شهر کیف اکراین ضبطش به اتمام رسید. در حال حاضر این اثر در مرحله تدوین به سر می برد و به علت طولانی شدن مراحل پس از ساخت به جشنواره فیلم فجر نرسید اما به احتمال فراوان راهی جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد شد.

من کم کار نیستم/با فیلم ماهور به جشنواره جهانی فیلم فجر می آیم

این بازیگر جوان سینما در مورد نحوه اکران فیلم اشنوگل ادامه داد: متاسفانه نمی دانم چرا اما به فیلم های دفاع مقدس در چرخه اکران بی اعتنایی می شود. این بی اعتنایی فقط درباره فیلم اشنوگل نبود و آثاری همچون ویلایی ها، اروند و دریاچه ماهی هم قربانی چرخه اکران شدند.

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم‌ها با وجود حضور عوامل حرفه ای و بازیگران مطرح باز هم از سوی مسئولین پخش مورد بی مهری قرار گرفتند و به عنوان مثال اشنوگل در تهران تنها ۶ سینما داشت. این در صورتی بود که اکران اشنوگل به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

من کم کار نیستم/با فیلم ماهور به جشنواره جهانی فیلم فجر می آیم

سماک باشی سینمای دفاع مقدس را نیازمند حمایت مسئولین فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: سینمای دفاع مقدس مخاطب خاص خود را دارد ولی اگر چرخه اکران منصفانه باشد همه چیز در سینما بهتر از گذشته رقم خواهد خورد. نسل امروز ایران نیازمند شناخت بهتر و بیشتر نسبت به موضوع دفاع مقدس است و مسئولین باید در زمینه اکران برنامه ریزی های درستی اتخاذ کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.