دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

«سلمان فارسی» پروژه بعدی استاد گریم

عبدالله اسکندری

مهر: عبدالله اسکندری طراح چهره پردازی پیشکسوت سینما با اشاره به ویژگی های گریم فصل سوم «سریال شهرزاد»، ابراز امیدواری کرد پروژه «سلمان فارسی» تحولی در عرصه سریال سازی باشد.

عبدالله اسکندری طراح چهره پردازی درباره سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی که این روزها فصل سوم آن عرضه می شود، بیان کرد: تصویربرداری فصل سوم «شهرزاد» تقریبا رو به پایان است و امیدواریم همین چند قسمتی که کار عرضه شده است نیز مورد توجه مردم قرار گرفته باشد.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این فصل کمی بیشتر انرژی بگذاریم تا مردم از این سریال لذت ببرند البته در گریم ها همچنان به صورت قبل پیش رفتیم و ناخودآگاه باید تابع گریم های فصل های قبل می بودیم.

این طراح گریم پیشکسوت درباره کارهای دیگری مثل «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری که در آینده نزدیک مشغول آنها خواهد شد، عنوان کرد: داوود میرباقری همه آثارش حرفه ای است و امیدوارم سریال «سلمان فارسی» هم اثر متفاوت دیگری مثل سایر کارهای این کارگردان باشد.

وی در پایان با اشاره به سریال «ماه تی تی» که قرار بود میرباقری آن را برای شبکه نمایش خانگی بسازد، گفت: «ماه تی تی» داستان بسیار جذاب و پرکششی داشت که متاسفانه به تولید نرسید اما امیدوارم سریال «سلمان فارسی» که قرار است در تلویزیون تولید شود به نتیجه برسد و تحولی در سریال ها ایجاد کند. حدود چندین ماه است که عوامل اصلی در حال تحقیق روی کار هستند و پیش تولید آن آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.