شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

از کدام اسلام سخن می گویند؟!

حمایت مدیر گروه هنر و تجربه از کمپین شبکه های معاند برای کشف حجاب/ مدیران سازمان سینمایی تا کی بودجه خود را نصیب چنین افرادی می کنند؟!

امیر حسین علم الهدی

سینماپرس: دبیر اجرایی «گروه هنر و تجربه» که زیر نظر سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی و با بودجه حمایتی آن در حال فعالیت است در آخرین افاضات خود همراستای کمپین های کوتوله ای مانند مسیح علی نژاد شده است!

هنر را هدف قرار داده‌اند، تجربه است، اما این نیز بگذرد. سینما را عروسک خیمه شب بازی خود کرده‌اند و او را می‌رقصانند؛ رقصی پر تلاطم که عرق شرم را در می‌آورد. انگار قصد دارند تیشه به ریشه آن بزنند و از این آب گل آلود ماهی خود را صید کنند، اما چگونه می‌شود دبیر اجرایی «گروه هنر و تجربه» که طرحی برای دلخوشی چند کارگردان خسته یا  دلشکسته در سالن‌های خالی و پر که اولی برای حضور مردم و دومی برای توهین به مردم است و از سوی دیگر زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی در آخرین افاضات خود همراستای کمپین های کوتوله ای مانند مسیح علی نژاد می شود و  می گوید: «در فیلم محمد (ص) عقاد هست که شاه کلید فهم اسلام است : پیامبر بزرگوار به مردم قریش در مکه امان می دهد و می گوید اهل بیت ابوسفیان و کسانی که در خانه می مانند در امانند. ابوسفیان خطاب به همسرش هند که در تعجب این رفتار محمد (ص) است در باره پیامبر چنین می گوید: “از قلب ها وارد می شود نه از دیوارها، و این پیروزی جاودانه است! ”، اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان باید از قلب ها وارد گردد و نه از روی اجبار»


اما به راستی از کدام اسلام سخن می گویند! آنها حتی حوصله روخوانی متن های خود را ندارند والبته کمی تامل و تفکر، وگرنه اینگونه پر تناقض سخن نمی گفتند، زیرا در همین روایت دیدگاه اسلام  به وضوح مشخص است، آری! اگر فردی بر علیه اسلام و قوانین حاکم بر جامعه نشورد و در خانه و کاشانه خود و با هر اعتقادی که بر آن استوار است زندگی کند، هیچ کس سخنی با آن ها نمی گوید! اما دوستانی که عمری است با رانت و رانتخواری، تبدیل به  نور چشم بعضی از جریانات شاه نشین خانه کرده در سینما شده اند و یا با زد و بند به مسند کار رسیده اند، شاید بهتر باشد آن ها هم درباره اسلام و عدالت مانند رئیس جمهور دولت دوازدهم سخنی نگویند، و به اهلش بسپارند.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۶:۴۹
    1 0
    چند وقت دیده نشده می خواد یه خودی نشون بده که مثلا فیلسوفم !!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.