چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

درخواست عمو فیتیله ای برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

برنامه عموهای فیتیله ای

خبرگزاری میزان: بازیگر و مجری تلویزیون گفت: ۲۷ سال برای تلویزیون کار کردم و در حال حاضر فکر می کنم باید برای خودم در زندگی وقت بگذارم.

علی فروتن بازیگر و مجری تلویزیون درباره فعالیت های خود گفت: این روزها بیشتر تمایل دارم که برای خودم وقت بگذارم، علاقمند به بازی در تئاتر هستم و با حمید گلی کارهای پژوهشی در زمینه کودک و نوجوان انجام می دهیم.

وی در همین راستا افزود: ۲۷ سال برای تلویزیون کار کردم و در حال حاضر فکر می کنم باید برای خودم در زندگی وقت بگذارم.

این بازیگر درباره سرنوشت "عموهای فیتیله ای" برای تولید و پخش مجدد اظهار کرد: با من برای حضور در "دوقلوها" صحبت شده است و فکر می کنم عموهای فیتیله ای دیگر ادامه نخواهد داشت چون ذات و اساس برنامه به زنده بودن آن بود و قالب برنامه عموهای فیتیله ای حضور در میان اقوام و شوخی با آنها بود، با حاشیه ای که درباره عموهای فیتیله ای درست شد عملا برنامه بیشتر شبیه یک کار رادیویی می شد بنابراین این برنامه در اوج خداحافظی کند بهتر است.

فروتن به طرح های در دست انجام برای مردم زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و توضیح داد: پزشکانی که برای طرح کمک به زلزله زدگان با آن ها صحبت کرده بودیم روزهای پنجشنبه بیماران را به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه مداوا کرده و دستمزد آن را صرف کمک به زلزله زدگان غرب کشور می کنند. قرار است برای مدرسه سازی با تعدادی از خیرین صحبت کنیم تا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مدرسه ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در مناطق زلزله زده مشکلات زیادی دارند و رسیدگی به آنان ضعیف است. این روزها در تهران افراد در سرما یخ می زنند و این در حالی است که در تابستان سرپل ذهاب افراد باید کاپشن به تن داشته باشند و در زمستان سرما وحشتناک است. زلزله کرمانشاه فاجعه عظیم قرن نیست، اتفاقی است که افتاده و حال باید مدیریت شود. این دردآور است که به هموطنانمان و بازماندگان کشته شدگان توجه نشود. با گذشت بیش از ۲ ماه از وقوع زلزله کرمانشاه هنوز بازماندگان در چادر زندگی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.