سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

هذیان گویی نویسنده نمایشنامه موهن

محمد رحمانیان در نشست خبری موسیقی نمایش «ترانه های محلی»

سینماپرس: نویسنده نمایشنامه‌ای که به خاطر طرح مطالب توهین آمیز علیه شهدای کربلا توقیف شده بود، در گفت وگویی به طرح مطالب هذیان گونه دیگری درباره معصومین پرداخته است.

به گزارش سینماپرس، محمد رحمانیان که به خاطر برخورداری از اجراها و امکانات گسترده برای اجرای آثارش به عنوان یکی از نورچشمی‌های مسئولان تئاتر مشهور شده، در گفت وگویی با خبرگزاری ایلنا سعی کرده تا محتوای نمایشنامه موهن خود را توجیه کند، اما باز هم به انحراف رفته، چون صحبت هایش نشان می‌دهد که اساسا نگاهش به صدر اسلام و معصومین(ع)، منحرف و دچار کژتابی است.

به طور مثال، رحمانیان در بخش‌هایی از این مصاحبه به مسائلی درباره آرایش و رنگ آمیزی موی سر معصومین پرداخته! یا در جای دیگری ادعا کرده صدا و سیما از ورود افرادی که لباس آستین کوتاه می‌پوشند جلوگیری می‌کند و اگر یکی از معصومین(ع) در زمان ما زندگی می‌کرد مانع از حضور ایشان در تلویزیون می‌شدند چون معمولاً لباس آستین کوتاه می‌پوشید!


این سخنان رحمانیان نشان دهنده سطح نازل مواجهه شبه روشنفکرهایی چون او با معصومین و ماجراهای صدراسلام است.


همچنان که همواره یکی از استراتژی‌های رسانه‌های غربی برای به حاشیه راندن افکار مردم این کشورها از مسائل اصلی و ضروری، دامن زدن به مسائل بی‌اهمیت و پیش‌پا افتاده بوده است، نحوه پرداخت رحمانیان به صدر اسلام در نوشته‌ها و گفتارش، گویای طرحی برای کمرنگ کردن وجهه انقلابی و مبارزاتی اسلام و تشیع است.

* کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.