دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

بازیگر «لیگ عدالت» در مبارزه با مافیای مواد مخدر+عکس

فیلم سینمایی "دلیر"

سینماپرس: فیلم سینمایی "براون"(Braven) ساخته "لین اودینگ"(Lin Oeding) و نویسندگی "مایک نیلون"(Mike Nilon) و "توماس پاآ سیببت "(Thomas Pa'a Sibbett)محصول کشور کانادا ماه آینده اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "دلیر" به کارگردانی "لین اودینگ" ماه فوریه ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

در این فیلم نقش اصلی با بازی "جیسون موموآ" برای دفاع از خانواده اش از دست یک گروه مافیایی مواد مخدر مشکلات و خطرات زیادی را از سر می گذراند.

فیلم سینمایی

جیسون موموآ به تازگی اکران فیلم سینمایی "لیگ عدالت" را پشت سر گذاشته و با آن تجربه موفقی در گیشه به ثبت رسانده است. وی در لیگ عدالت نقش مرد آبی را ایفا کرده است.

علاوه بر موموآ بازیگرانی همچون جیل واگنر، جان مکلارون، گرت دیلاهانت، سالا بیکر، برندون فلشر، استیفن لانگ و تیچ گرانت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی

میشل نیلون و توماس سیبات نگارش فیلمنامه این اثر را عهده دار بوده اند. از جمله نکات جالب این فیلم میتوان به اولین تجربه کارگردانی اودینگ اشاره کرد. وی پیش از این در مقام بدلکار در سینما فعالیت داشته و آثاری همچون "تلقین" و "اکولایزر" را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.