یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳

جای خالی خواهران بسیجی در عرصه تولید آثار فرهنگی

سردار محمدصالح جوکار

ایسنا: معاون حقوقی و پارلمانی سپاه با بیان اینکه بسیج زنان کشور، ظرفیت عظیم مردمی است، گفت: با حمایت و برنامه ریزی می توان از این ظرفیت که انقلابی فکر می کنند و متعهدانه عمل می کنند، به نفع بهبود شرایط جامعه استفاده کرد.

سردار محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران در جلسه‌ای با حضور مسئول سازمان بسیج زنان کشور  با بیان اینکه بسیج زنان کشور، ظرفیت عظیم مردمی است، اظهار کرد: با حمایت و برنامه‌ریزی می‌توان از این ظرفیت که انقلابی فکر  و متعهدانه عمل می‌کنند، به نفع بهبود شرایط جامعه استفاده کرد.

وی عرصه‌های فرهنگی و تولید فیلم را زمینه‌های خوبی برای ورود اعضای بسیج زنان دانست و گفت: در حوزه تئاتر و سینما که از عرصه‌های تاثیرگذاری محسوب می‌شود، جای حضور خواهران بسیجی خالی است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف زنان پرداخت و پیشنهاداتی را در خصوص استفاده از فکر و توانمندی بانوان بسیجی در تصمیم گیری‌های این معاونت پارلمانی سپاه ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان در هفته بسیج هزار گروه مشاوره متشکل از بسیج طلاب، بسیج دانشجویی و فرهنگی تشکیل داد که به روشنگری در زمینه فضای مجازی و بیان راه های مواجهه با کودکان و نوجوانان علاقمند به این فضا پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.