جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

بازگشت مسعود کرامتی با «نجوا» به تلویزیون

مسعود کرامتی در نشست خبری فیلم «گنجشکک اشی مشی» در جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری میزان: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در سریال نجوا چندین قصه روایت می شود و میزان لوکیشن ها و شخصیت های آن بسیار زیاد است. برای هر شخصیت قصه روایت می شود، این سریال هنوز طرح ندارد و ما که بازیگران آن هستیم از پایان آن خبر نداریم.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: این روزها در سریال "نجوا" به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی و نویسندگی سعید شاهسواری بازی می کنم و در عرصه کارگردانی اثری در دست تولید ندارم. 

وی درباره روند تولید سریال "نجوا" اظهار کرد: مدت ۴ ماه است که تولید این سریال شروع شده است و ۶ ماه دیگر نیز فیلمبرداری آن ادامه دارد. این سریال برای معاونت سیما تولید می شود و شبکه پخش آن تا امروز مشخص نشده است. 

بازیگر "سفر به چذابه" موضوع سریال "نجوا" را پیچیده و سخت عنوان کرد و افزود: در این سریال چندین قصه روایت می شود و میزان لوکیشن ها و شخصیت های آن بسیار زیاد است. برای هر شخصیت قصه روایت می شود، این سریال هنوز طرح ندارد و ما که بازیگران آن هستیم از پایان آن خبر نداریم.

کرامتی درباره بازیگران سریال نجوا بیان کرد: پوریا رحیمی سام، سجاد افشاریان، الهام نامی و نغمه ارجمند از بازیگران تئاتری هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند. 

وی در پایان در خصوص حال این روزهایش خاطرنشان کرد: در این خصوص حرفی برای گفتن ندارم اما به طور کلی اگر حال آدم خوب باشد اوضاع و احوال هم خوب است و اگر حالش بد باشد اوضاع و احوال نیز خوب نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.